ما بهتر و خلاق تر از نفت بودیم

کرانچار: سپاهان روحیه گرفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان این تیم با شکست تیم نفت تهران برای دیدار با الاهلی عربستان سعودی در هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا روحیه گرفتند.
کد خبر: ۵۵۲۰۸۵
کرانچار: سپاهان روحیه گرفت


ˈزلاتکو کرانچارˈ شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در کنفرانس خبری افزود: امیدوارم با ارتقای روحیه بازیکنان خود، مقابل الاهلی عربستان در جده بازی خوبی نمایش دهیم و بتوانیم با کسب امتیاز این دیدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کنیم.
وی اضافه کرد: در دیدار با نفت تهران، شایسته کسب پیروزی بودیم زیرا سپاهان بهتر و خلاق تر از نفت تهران بازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در عین حال تصریح کرد: بعد از اخراج ˈاروین بولکوˈ بازیکن خارجی ما، قدرت نفت تهران افزایش یافت اما باوجود یک بازیکن کمتر توانستیم پیروز این دیدار شویم.
وی افزود: برای جلوگیری از اخراج بازیکنان و دریافت اخطارهای بی مورد، تذکرات لازم را به بازیکنان می دهیم اما متأسفانه آنها وقتی در جریان بازی قرار می گیرند این توصیه ها را فراموش می کنند.
کرانچار با بیان اینکه ˈبولکوˈ پیش از اخراج از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بود، گفت: دریافت کارت زرد این بازیکن هیچ توجیهی ندارد زیرا او پس از اعتراض به داور مسابقه پس از اعلام پنالتی، کارت زرد دریافت کرد در حالی که رفتارش غیر حرفه ای بود.
وی درباره تیم پرسپولیس، حریف تیمش در دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های کشور اظهارداشت: نتایج مسابقات حذفی همواره مبهم است؛ همانطور که امروز داماش تا دقایق پایانی از پرسپولیس تهران پیش بود اما در نهایت، بازی مساوی و به ضربات پنالتی کشیده شد که در این ضربات تیم پرسپولیس حریف را شکست داد.
وی در عین حال تأکید کرد: هدف سپاهان قهرمانی در جام حذفی باشگاه های کشور است بنابر این برای ما فرقی نمی کند حریف تیم ما در دیدار نهایی جام حذفی پرسپولیس تهران یا داماش گیلان باشد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر شنبه در هفته سی و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک نفت تهران را در ورزشگاه فولاد شهر مغلوب کرد و با 62 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها