در دو هفته پایانی منتظر لغزش استقلال هستیم

کرانچار : نباید به استقلال ببازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد تیمش تنها نباید برابر استقلال بازنده باشد زیرا در اینصورت اوضاع برای این تیم در ادامه لیگ پیچیده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۸۶۳


زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیم سپاهان برابر استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: قطعا فردا مسابقه‌ای خواهد بود که می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را تعیین کند. از یک سو استقلال و یک سو ما برای پیروزی به میدان می‌رویم. اهمیت بازی فردا برای ما به مراتب متفاوت‌تر از جام حذفی است به همین دلیل با تمام توان در آن به میدان می‌رویم.
وی افزود: نگاه من به این مسابقه کسب پیروزی است و دست به هر اقدام و تلاشی می‌زنیم که منجر به موفقیت تیم در این بازی شود. البته سعی می‌کنیم در صورت نرسیدن به پیروزی، حداقل شرایطی را رقم بزنیم که در دو هفته پایانی منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به قهرمانی باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه دو شکست تیمش برابر الاهلی عربستان تاثیر عمیقی روی بازیکنان نگذاشته و آنها نمایشی با کیفیت بالا مقابل استقلال ارائه کنند، اظهار داشت: براساس آنچه در تمرینات چند روز اخیر دیده‌ام، اصولا نباید روحیه‌ بازیکنان تیم متزلزل شده باشد. البته در این شرایط هم تیم ما می‌تواند همانند جام حذفی مقابل استقلال بازی زیبایی را به نمایش بگذارد.
وی با اشاره به اینکه احمد جمشیدیان به شدت مصدوم بوده و در بازی فردا حضور ندارد، افزود: بولکو محروم است و مچ پای پاپی آسیب دیده است. محرم نویدکیا هم مصدوم است و حتی نتوانستیم از این بازیکن برابر الاهلی استفاده کنیم. البته امیدواریم در 24 ساعت باقیمانده تا دیدار با استقلال، شرایط لازم برای حضور وی در این بازی فراهم شود.
کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا به تساوی در این بازی فکر می‌کند؟، تاکید کرد: ما فقط نباید برابر استقلال ببازیم و یا بازی را واگذاری کنیم زیرا در اینصورت اوضاع برای ما در ادامه لیگ پیچیده‌تر می‌شود.
وی در توضیح این مسئله یادآور شد: سپاهان با کسب حتی یک امتیاز در این بازی، در رقابت برای قهرمانی در لیگ باقی می‌ماند. در اینصورت باید منتظر بازی‌های دشوار استقلال در دو مسابقه پایانی لیگ و احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم باشیم. آنطور که از وضعیت تیم سپاهان مشخص است، تیم ما می‌تواند برابر داماش و آلومینیوم برنده باشد و بر این اساس گفتم نتیجه مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه نفرات تیمش همین نفرات بوده، خاطرنشان کرد: شاید در برخی پست‌ها اندکی تغییرات ایجاد کنم. بازیکنان سپاهان همین نفرات و باید بتوانیم از آنها بهترین استفاده را ببریم.
وی در مورد اینکه دلیل گل‌های خورده زیاد سپاهان برابر الاهلی عربستان مشکلات دفاعی این تیم بوده است، اظهار داشت: به عقیده من این گل‌ها به خاطر اشتباه دفاع تیمی به ثمر نرسید، بلکه اشتباهات فردی منجر به گلزنی تیم حریف شد.
کرانچار در پایان در خصوص اینکه چرا بازیکنان سپاهان بعد از بازگشت این تیم به ایران از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کردند، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم. من همیشه بازیکنان را تشویق می‌کنیم که با خبرنگاران صحبت کنند اما مصاحبه نکردن آنها به تشخیص خودشان باز می‌گردد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19 فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها