درلبنان مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم.
کد خبر: ۵۵۱۸۱۷
تیم ملی بیلیارد با شایستگی قهرمان مسابقات غرب آسیا شد

محمدلبابی با اشاره به سطح بالای رقابتها اظها رداشت: در لبنان مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم ملی کشورمان با شایستگی در صدر رقابتهای مسابقات غرب آسیا قرار گرفت. تیم های شرکت کننده از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و گذشتن از سد آنها کار ساده ای نبود.

ورزشکار جوان کشورمان با اشاره به قرعه سخت ایران در رقابتهای غرب آسیا تصریح کرد: ما با حریفی رقابت کردیم که در دوره قبل عنوان نخست مسابقات را کسب کرد. اسنوکر بازان سوریه از ورزشکاران بسیار خوب این رشته هستند وشکست انها کار بسیار مهمی بود.

این عضو تیم ملی بیلیارد ایران با اشاره به رشد ورزشکاران بیلیارد عضو کشورهای غرب آسیا و افزود: کشورها سرمایه گذاری خوبی بر روی رشته ها بیلیاردی کرده اند. من بسیار خوشحالم با تیمهایی رقابت کردیم که به لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی قرار داشتند.

لبابی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران بیلیاردی در رقابتهای برون مرزی یاداور شد: خوشبختانه در سالهای اخیر فدراسیون تلاش های بسیاری را برای اعزام های برون مرزی صورت داده است و همین مساله باعث شده تیمهای ایران دررشته های مختلف مسابقات مختلفی را تجربه کنند.

وی تاکید کرد: بیلیارد ایران جایگاه خوبی را جهان کسب کرده است به طوری که تیمهای شرکت کننده از شنیدن نام ورزشکاران ایران به وحشت می افتادند وما باید این جایگاه برای کشور عزیزمان حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها