اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد :

به دنبال سهمی از 68 مدال بولینگ و بیلیارد هستیم

با طرح های توسعه ای که پیش رو داریم می خواهیم سهمی از مدال ها در این دو رشته را به خود اختصاص داده و جایگاه ورزش ایران را در آسیا ارتقا بخشیم .
کد خبر: ۶۲۹۱۷۵
به دنبال سهمی از 68 مدال بولینگ و بیلیارد هستیم

به گزارش جام جم ورزشی ، هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد تصریح کرد که دوباره و در رقابت با کشورهای عربی ، بعنوان نایب رییس کنفدراسیون غرب آسیا انتخاب شده و در عین حال نایب رییس اسنوکر آسیاست ، در کنفرانس خبری امروز خود با اشاره به برنامه های توسعه ای بولینگ و بیلیارد در سطح کشور ، گفت : خوشبختانه با توجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک موفق شده ایم قدم هایی اساسی در جهت توسعه این رشته ها در سطح کشور بر داریم . قهرمانی حسین وفایی در اسنوکر جهان اوج فعالیت های ما در عرصه قهرمانی به حساب می آید . عنوان با ارزشی که این نوجوانان 17 ساله برای ورزش کشورمان بدست آورد ، راه را برای دیگر ورزشکاران این رشته هموار کرده است . ضمن آنکه فدراسیون بابرنامه هایی خاص استعدادیابی در جهت شناسایی استعدادهای 17 ساله کشور قدم برداشته است . در حال حاضر یک نوجوانان 17 ساله در استان لرستان کشف شده که می تواند وفایی دوم اسنوکر ایران در سطح جهان باشد .
وی در عین حال با اشاره به اینکه حسین وفایی تا چند مدت دیگر در رقابت های اسنوکر حرفه ای جهان با حضور 32 ورزشکار برتر این رشته در سطح دنیا شرکت خواهد کرد ، حضور در این رقابت ها را اتفاقی مهم و تاثیر گذار دانست و گفت : هر چند که ما نیز مثل سایر فدراسیون ها با مشکل مالی مواجه هستیم ، اما تلاش داریم با استفاده حداکثری از منابع موجود ، زمینه ای را فراهم آوریم تا اقشار بیشتری جذب رشته های بیلیاردی و بولینگ شوند .
اسکندری در عین حال با اعلام اینکه لیگ بولینگ و بیلیارد از سال آینده در سطح کشور راه اندازی خواهد شد ، افزود : طی این مدت لیگ را به صورت منطقه ای و استانی برگزار کرده ایم تا با مشخص شدن ضعف ها و قوت ها ، در جهت راه اندازی یک لیگ پویا از سال 93 برنامه ریزی کنیم .   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها