فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری آدم‌رباهای یک میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۶۵۹

به گزارش مهر، سردار سیروس سجادیان گفت: روز نوزدهم اسفندماه سال گذشته پسر پانزده ساله‌ای زمانی که قصد خروج از مدرسه در خیابان گلدشت معالی‌آباد را داشت، ربوده شد.

وی عنوان کرد: در پی این حادثه بلافاصله تیم‌های عملیاتی اداره آگاهی فارس برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان وارد عمل شدند در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود فردی طی تماس تلفنی با این خانواده اعلام کرد که فرزندشان را ربوده و درخواست یک میلیارد تومان پول کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان فارس، هویت آدم‌ربایان را به دست آورده و دریافتند که در این آدم‌ربایی چهارمرد جوان و یک زن همدست هستند و سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه آدم‌ربایان شناسایی شد.

سردار سجادیان افزود: ماموران در ادامه برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از حضور در محل، یک نفر از آدم‌ربایان را روز نهم فروردین و بقیه افراد را نیم‌ساعت بعد دستگیر کردند.

وی با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلاش و180 فشنگ کشف شد، بیان کرد: در این رابطه چهار مرد جوان و یک زن که همسر سابق یکی از متهمان بوده، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو نفر از این آدم‌ربایان دانشجو و دو نفر از آنها بیکار بوده و سن آنها از 23 تا 28 سال است.

سردار سجادیان با اشاره به این‌که متهم اصلی این پرونده دارای سه فقره سابقه شرارت است، گفت: تحقیقات از اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها