جزیره خارگ میزبان کاروان‌های راهیان نور

با توجه به میزبانی جزیره خارگ از کاروان‌های راهیان نور جلسه مشورتی و هماهنگی نهایی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه و همچنین مسئول حفاظت اطلاعات منطقه در این جزیره برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۷۸۴
جزیره خارگ میزبان کاروان‌های راهیان نور

سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا و حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه و همچنین مسئول حفاظت اطلاعات منطقه در صدر هیاتی از مدیران واحدهای مختلف برای احراز هماهنگی‌های نهایی در برگزاری هر چه شایسته برنامه راهیان نور خلیج فارس وارد جزیره خارگ شدند.

این هیات در بدو ورود به جزیره از سوی بخشدار خارگ و جمعی از مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفتند و بلافاصله در محل برپایی نمایشگاه بزرگ فرهنگی واقع در بیمارستان دوران دفاع مقدس حضور یافته و از روند اقدامات تدارک دیده شده برای کاروان های راهیان نور از نزدیک مطلع شدند.

جلسه مشورتی و هماهنگی نهایی بخش دیگری از برنامه سفر این هیات بود که سردار رزمجو فرمانده منطقه در آغاز این جلسه، ضمن تشکر از دست اندر کاران برنامه راهیان و با اعلام آمادگی نیروی دریایی سپاه در استان‌های ساحلی جنوب کشور برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خلیج فارس، گفت: جزیره خارگ در طول هشت سال دفاع مقدس یکی ازمناطق سرنوشت ساز بود که بارها توسط رژیم بعث عراق بمباران شد و مقاومت و از خود گذشتگی مردم و مسئولین و نیروهای مسلح و کارکنان شرکت نفت نگذاشت حتی یک روز صادرات نفت قطع گردد و به فعالیت روزمره خود جهت صادرات نفت ادامه می‌داد.

وی افزود: جزیره خارگ سمبل ایثار ومقاومت نام گرفته است.

سردار رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این سومین سالی است که استان بوشهر بویژه جزیره خارگ در قلمرو راهیان نور قرار گرفته و هر سال میزبان چندین هزار نفر از جمله اساتید دانشگاه و دانشجویان و طلاب واقشار مختلف مردم بوده است.

وی افزود: شایسته است که به این عزیزان بیش از گذشته به نحو احسن خدمت‌رسانی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها