جوان 26 ساله ای که برای تمیز کردن شیشه های خانه شان روی کمد جا کفشی رفته بود، از طبقه چهارم به پایین سقوط کرد و جان باخت.
کد خبر: ۵۵۰۱۱۴
خانه تکانی، جان جوان 26 ساله را گرفت

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، ظهر روز گذشته تعدادی از شهروندان با ماموران مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و خبر سقوط و مرگ یک جوان 26 ساله را هنگام خانه تکانی در منزلشان به پلیس گزارش دادند.

بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک غرب به محل اعزام و با هماهنگی های انجام شده تیم پزشکی اورژانس نیز در محل حاضر شد.

طی بررسی های انجام شده مشخص شد که این جوان 26 ساله ساعتی پیش برای کمک در خانه تکانی و تمیز کردن شیشه ها روی تراس منزلشان که در طبقه چهارم بوده است از یک کمد جا کفشی استفاده کرده و در زمانی که قصد پاک کردن شیشه های خارجی پنجره ها را داشته به پایین پرت شده و جان باخته است.

با توجه به بررسی های تیم پزشکی و معاینات انجام شده علت فوت این جوان ضربه وارد آمده به سر وی به خاطر سقوط بوده است که باعث شکستگی گردن و کمر شده و جوان مذکور جان باخته است.

گفتنی است؛ پس از تایید مرگ وی از سوی پزشکان اورژانس طی تماس تلفنی با «سفید نامه» قاضی ویژه قتل، هماهنگی لازم انجام شده و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
تقی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
خدا رحمتش كنه خدا به خانوادش صبر بده
ارش
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
این هم عاقبت خانه تكانی
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
۰
۰
با عرض تسلیت خدا به خانواده اش صبر بدهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها