برخورد هشت دستگاه خودرو سواری محبوس شدن یکی از رانندگان را در پی داشت.
کد خبر: ۵۴۹۵۵۰
تصادف زنجیره‌ای هشت خودرو در بزرگراه یادگار امام

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 9:10 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه 77 به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام قبل از ورودی بزرگراه شیخ فضل الله اعزام شدند.

نادر رحمان زاده رئیس ایستگاه 77 در مورد این حادثه گفت: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام، هشت دستگاه خودرو سواری باهم برخورد کرده و راننده 22 ساله یکی از خودروها درون خودرو گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، با قطع سیستم برق خودرو‌ها و قرار دادن علائم هشدار دهنده و بستن مسیر عبور و مرور خودروها، محل را ایمن سازی کردند.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات نجات در حضور عوامل اورژانس راننده جوان را که از ناحیه کمر و کتف دچار مصدومیت شده بود از سمت درب شاگرد به خارج از خودرو انتقال و برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است، آتش نشانان پس از انتقال خودرو‌ها به کناره بزرگراه و باز شدن مسیر عبور و مرور خودروها به ماموریت خود پایان دادند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
۰
۰
خوب شب عیداست ومردم باوجود این همه گرانی حواسی برایشان نمانده ,یكی رفته آجیل بخره,یكی رفته لباس نوبخره ویكی.....به هرحال یا نتوانسته به اندازه لازم خرید كنه یایكی مثل من اصلانتوانسته خرید كنه ؛طرف درحال رانندگی به این فكر میكنه وقتی رسیدخانه بایدخجالت خانواده رابكشه ؛خلاصه دراین حال به هرچیزی فكر میكنند الارانندگی؛؛خوب تصادف میشه دیگه....../////؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها