یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر با حضور امام جمعه ارومیه، مسوولان کشوری، استاندار آذربایجان غربی و فرماندهان نواحی سپاه و خانواده های معظم شهداء در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۸۳۷
یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در ارومیه برگزار شد

 این یادواره که روز پنج شنبه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید حمید و مهدی باکری، شهید قهاری، شهید درستی و 96 شهید دو عملیات غرور آفرین بدر و خیبر برگزار شد، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با جایگاه والای شهیدان در برقراری امنیت پایدار و پیشرفت های نظام اسلامی سخنرانی کرد.

شرکت کنندگان در این یادواره، ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی سرداران شهید طباطبایی، شوشتری، بهرامی ، شاطری و دیگر شهدای شاخص استان نیز گرامی داشته شد.

مداحی در وصف رشادت های شهداء، توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت و دوران دفاع مقدس ˈحاج صادق آهنگران ˈ و نیز قرائت مقاله توسط مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان غربی از بخش های دیگر این یادواره بود.

حضور گسترده روحانیون شیعه و سنی، اقشار مختلف مردم ارومیه و دانش آموزان از سراسر استان و نیز حضور خانواده های شهدای عملیات بدر و خیبر در این مراسم از ویژگی های این یادواره بود.

در این مراسم از هشت جلد کتاب که در ارتباط با دفاع مقدس، زندگی نامه های سرداران و شهدای شاخص آذربایجان غربی تهیه و تدوین شده است رونمایی شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها