استاندار مازندران گفت: طی سالهای فعالیت دولت نهم و دهم هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرحهای مسکن مهر در مازندران اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۴۷۷۴۵
تسهیلات 1500 میلیاردی طرح مسکن مهر مازندران

سید علی اکبر طاهایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دفتر مجمع نمایندگان مازندران در سالن هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در طی سالهای فعالیت دولت احمدی نژاد، جهش عظیمی در حوزه ساخت و ساز مسکن مهر صورت گرفته و تسهیلات اعطایی با بهره چهار درصد به متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن مهر اعطا شد.

وی اظهار داشت: احداث دفتر مجمع نمایندگان مازندران از دغدغه های اساسی نمایندگان دوره قبلی مجلس شورای اسلامی در مازندران بوده که در دوره نهم به سرانجام اجرایی رسیده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مجموع خادمان دستگاههای اجرایی مازندران با همدلی بیشتر باید از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای توسعه متوازن و خدمتگزاری بیشتر برای مردم بهره گیری کنند، تصریح کرد: همدلی و وحدت از خوشایندترین پیام های اجتماعی برای مردم بوده است.

طاهایی با بیان اینکه فرصت سازی برای خدمت رسانی صادقانه به مردم باید از نمایندگان به مسئولان اجرایی سرایت پیدا کند، یادآور شد: مردم همواره در دفاع از ولایت پیشتاز بوده و باید قدردان خدمات این افراد باشیم.

وی با اعلام اینکه در حوزه توسعه زیرساختهای استان در سالهای فعالیت دولت نهم و دهم اقداماتی اساسی صورت گرفته است، افزود: در این راستا مجوز دریافت از خزانه 10 میلیارد تومانی برای تسریع در احداث سد گلورد نکا صورت گرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه های زیربنایی بزرگی نظیر اتمام کمربندیها و تعریض محورهای بزرگی چون ساری، هراز، سوادکوه، آزاد راه تهران - شمال در دستور کار فعالیت های عمرانی استان است، اظهار داشت: در صورت اتمام قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال تا 25 اسفندماه رئیس جمهوری قول افتتاح این پروژه را در سالجاری دادند.

وی با اعلام اینکه نقشه راه توسعه متوازن در کشور، تبعیت از قانون اساسی است، افزود: تلاش مجمع نمایندگان برای افزایش ضریب اشتغال در استان باید بیشتر شود.

طاهایی با اشاره به اینکه تاکنون 31 ملاقات مردمی در سطح شهرستانهای استان صورت گرفته است، از برگزاری سی و دومین ملاقات عمومی استاندار و مدیران مازندران جمعه هفته آینده 25 اسفندماه در شهرستان نور خبر داد.

استاندار مازندران در ادامه با تاکید بر تخصیص اعتبارات احداث کارخانجات زباله سوز شهرهای ساری و نوشهر در بودجه 92 با پیگیری نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، افزود: 118 هزار واحد مسکونی روستایی در طی سالهای دولت احمدی نژاد مقاوم سازی شده است.

تبعیت از ولایت فقیه شاکله نمایندگان

محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری نیز در این نشست با تاکید بر تقویت روحیه ولایت پذیری بین آحاد جامعه و مسئولان، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تبعیت از ولایت فقیه را شاکله فعالیت اساسی خود قلمداد کنند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران برای حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند، افزود: با افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان، باید همدلی بین مسئولان و نمایندگان مجلس جهت هم افزایی بیشتر برای توسعه تقویت شود.

قاسمی تاکید کرد: باید حرکتی اساسی در جهت اقتصاد و توسعه استان صورت گیرد.

مازندران دارای 11 نماینده در مجلس نهم است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها