رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از مسدود شدن محور ارتباطی بروجن،لردگان و خوزستان به علت بارش شدید برف و کولاک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۶۵۵
مسدود شدن محور ارتباطی بروجن، لردگان و خوزستان

عزت‌الله اعرابی در گفت‎‌وگو با فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: به علت بارش شدید برف و کولاک که از صبح امروز در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده محور ارتباطی بروجن، لردگان و خوزستان در این استان مسدود شده و از هموطنان عزیز درخواست می‌شود که تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه محور ارتباطی بروجن، لردگان و خوزستان یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی کشور است، تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری این استان در حال تلاش برای بازکردن این محور مواصلاتی هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، گفت: اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی این استان مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

شهرام ندیمی گفت: مسافران خوزستانی در گردنه چری به علت بارش شدید برف غافلگیر شدند که با تلاش اکیپ‌های راهداری این استان نجات یافته و در راهدارخانه چری اسکان داده شدند.

این مسئول اذعان داشت: به علت بارش شدید برف و ریزش بهمن در محور ارتباطی دهنو به سمت صمصامی در شهرستان کوهرنگ تردد در این مسیر سخت شده که از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود تا بهتر شدن هوا از تردد در این مسیر خودداری کنند.

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بیان داشت: در پی ورود سامانه بارشی در استان در پی 24 ساعت گذشته میزان بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ 120 میلی‌متر و در شهرستان شهرکرد نیز 30 ملی‌متر برآورد شده است.

علی‌رضا براتی ادامه داد: بر اساس داده‌های هواشناسی بارش‌ها تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و با خروج سامانه بارشی از استان دمای هوا تا 15 درجه کاهش پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها