برای حضور من در AFC لابی و رایزنی لازم است

شجاعی : در غرب آسیا طرفدار دارم!

باز هم نامه فدراسیون فوتبال نرسید ؛

فریده شجاعی معترض است

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال نسبت به ثبت نشدن نامش در لیست نامزدهای بخش زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا معترض است.
کد خبر: ۵۴۶۷۵۱
فریده شجاعی معترض است


فریده شجاعی که پیش از این خبر از آمادگی خود برای نامزدی در بخش زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا داده بود،‌ نسبت به نبود نامش در لیست نامزدهای این بخش معترض است.
وی در تماس با رییس فدراسیون فوتبال معتقد بود که تقاضایش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است،‌ در حالیکه به گفته علی کفاشیان این درخواست ارسال شده، اما نمی داند چرا به دست کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسیده است.
کفاشیان وعده داده است که این موضوع را بادبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درمیان بگذارد تا این مشکل برطرف شده و شجاعی بتواند در انتخابات شرکت کند.
رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد که این فدراسیون از خانم شجاعی با قدرت حمایت می کند چون حضور وی در انتخابات و داشتن کرسی برای فدراسیون فوتبال ایران خیلی مهم است.
پیش از این آرای کارلوس کروش و جواد نکونام سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال نیز برای انتخاب بهترین های جهان به دست فدراسیون بین المللی فوتبال(‌فیفا) نرسیده بود.
انتخابات کنفدراسیون آسیا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد ومهلت ثبت نام نامزدها تا امروز بود و ایران هیچ نماینده ای در آن ندارد.پیش از این رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرده بود که نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا می شود اما وی نیز از این اقدام خودداری کرد.
در بخش ریاست کنفدراسیون آسیا نمایندگانی از تایلند، عربستان، بحرین و امارات نامزد شده اند و همچنین برای عضویت در کمیته اجرایی نمایندگانی از قطر و بحرین ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایرنا برای نایب رییسی نیز تنها یک نماینده از استرالیا نامزد شده و در بخش کاندیداهای بانوان در هیات اجرایی AFC هم نمایندگانی از کره شمالی، استرالیا و فلسطین کاندیدا شده‌اند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها