بخشدار مرکزی بیجار با اعلام تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از آمادگی این شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۶۲۵
بیجار آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

مهدی گل‌محمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان  به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در راستای تسهیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: شهرستان بیجار طی چند سال گذشته به دلیل مرکز تردد به شهر تجاری بانه مقصد بسیاری از گردشگران داخلی بوده و ادامه این روند و افزایش آن، نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ها و استقبال و پذیرایی شایسته از مهمانان شهر است.

وی افزود: مسئولان  اجرایی باید در بخش گردشگری و ستاد سفرهای نورزی با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و رقم‌زدن خاطره‌ای خوش از سفر به این شهرستان برای مردم، گام بردارند.

گل‌محمدی از آمادگی اماکن عمومی شهرستان برای استقبال از مسافران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، آموزش و پرورش و مساجد شهرستان نیز از تجهیزات و تشکیل ستاد برای اسکان مسافران در ایام نوروز 92 اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اعلام کرد: برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده و در قالب بروشورهای معرفی اماکن شهرستان، نقشه برای راهنمایی مهمانان توزیع و گشت‌هایی با هدف برخورد قاطع با متخلفین در نظر گرفته شده است تا مسافرین با خاطره خوب و خیال آسوده از دیار گروس به سفر خود ادامه دهند.

گل‌محمدی اضافه کرد: کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی با همکاری هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی‌های شهرستان، کتابچه راهنمای سفر استان را در اختیار مسافران قرارداده تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی استان و شهرستان به مسافران معرفی شود.

وی در پایان گفت: آماده‌سازی سفره هفت‌سین در ورودی شهر مسیر دیواندره - بیجار یکی دیگر از کارهای ستاد برای فراهم آوردن فضایی بانشاط برای استقبال از مهمانان نوروز است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها