حواشی لیگ برتر فوتسال تمامی ندارد؛

بطری آب پای ثابت حواشی فوتسال!

کادرفنی و بازیکنان فوتسال صبا:

قهرمانی گیتی‌پسند ناپاک بود!

مربیان و بازیکنان تیم فوتسال صبا معتقدند که قهرمانی لیگ برتر حق گیتی‌پسند نبود و آنها با ناپاکی به این مقام دست پیدا کردند.
کد خبر: ۵۴۶۱۹۶
قهرمانی گیتی‌پسند ناپاک بود!

چهاردهمین لیگ برتر فوتسال شنبه با قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید و این در حالی بود که صبای قم به این قهرمانی اعتراض داشت و دوباره همچون سال گذشته بحث تبانی را مطرح کرده است.
کادر فنی و بازیکنان صبای قم پس از شکست سنگین شش بر سه مقابل شهید منصوری مصاحبه هایی را درباره ناپاک بودن قهرمانی گیتی‌پسند انجام دادند و مدعی شدند تیمهای گیتی‌پسند و منصوری که سال گذشته به دلیل همین بحث‌های تبانی با یکدیگر داشتند به طور عجیبی آنها را فراموش کرده و پیش از بازی‌شان با هم دوست شدند.
محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتسال صبا پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم که از ابتدای لیگ زحمت زیادی کشیدند. به هر حال جایگاه دوم نیز برای ما خوب است. اما این پایان کار ما نیست. بازیکنان ما هنوز جا دارند و مطمئن باشید روندشان را ادامه و در سال‌های بعد به قهرمانی ایران و آسیا دست پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: هر کسی باید وجدانش راضی باشد. به اعتقاد من اتفاقات غیر طبیعی زیادی در هفته‌های پایانی لیگ وجود داشت. چرا بازی گیتی‌پسند و منصوری باید بدون تماشاگر برگزار شود؟ یک تیم که از حضور تماشاگرانش محروم می‌شود به در و دیوار می زند تا محرومیتش بخشیده شود و از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند؟ اما من سوال دارم که آیا این طبیعی است که گیتی‌پسند هوادارانش را به ورزشگاه راه ندهد؟
سرمربی صبا همچنین با بیان این که ما قهرمانی را از خدا می‌خواستیم نه بنده خدا، تصریح کرد: حتما خدا مصلحت دانست که قهرمانی را به ما نداد. به هر حال نایب قهرمانی ایرانی هم افتخار بزرگی برای ماست.
همچنین علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان صبا پس از شکست مقابل منصوری بیان کرد: قهرمانی دست خودمان بود، نه تیم دیگری. ما باید منصوری را شکست می دادیم. نمی‌دانم رابطه بین گیتی‌پسند و منصوری ایجاد شده است یا نه، اما برگزاری بازی این دو تیم بدون تماشاگر منطقی نیست. آیا ممکن است گیتی‌پسند بازی به این مهمی را بدون تماشاگر برگزار کند؟
وی ادامه داد: گیتی‌پسندی‌ها در مصاحبه های قبلی‌شان می‌گفتند که ما جام را به منصوری نمی‌دهیم و شما بروید از منیریه خریداری کنید. همچنین آنها می‌گفتند که ما قهرمانیم، اما چه شد، پیش از هفته‌ پایانی با هم دوست شدند و جام را پس دادند؟ به اعتقاد من منصوری مقابل ما پاک بازی کرد و ما تنها به بازی هفته‌ قبل این تیم مقابل گیتی‌پسند معترضیم.
اصغر حسن‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که کدام بازیکن در بازی با حفاری بطری به سمت توپ پرتاب کرد و مانع از گلزنی حریف شد، افزود: می‌دانم کدام بازیکن ما این کار را کرد، اما نمی‌توانم اسمش را بگویم. مطمئن باشید که دروازه‌بان ذخیره مان نبود. البته آن موقع هیچ کس آن صحنه را ندید، بعد از بازی مشخص شد که یکی از بازیکنان ما این کار را کرده بود.

به گزارش ایسنا، بازیکن صبا که در چهاردهمین دوره لیگ با 29 گل زده عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرده است، در این باره گفت: ما قهرمانی را می‌خواستیم و برای من آقای گلی مهم نبود. به همین خاطر کسب این مقام لذتی برایم ندارد، چون قهرمان نشدیم.
دکتر قدرت الله باقری، مربی صبا هم که دیروز به دلیل محرومیت محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی صبا روی نیمکت نشسته بود در باره قهرمانی گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسندی‌ها سال قبل هم با تبانی قهرمانی را گرفتند و امسال هم قهرمانی حق‌شان نبود. در بازی ما با منصوری بازیکن حریف با دست توپ را از دهانه دروازه‌ برگرداند، اما داور به بازیکن ما کارت داد. ما انتظار نداشتیم که منصوری به ما ببازد، اما فقط به این خاطر ناراحتم که لیدرهای آنها وقتی دیدند که ما قهرمانی را از دست دادیم به ما توهین کردند.
وی ادامه داد: هیچ یک از شما حرکت غیر ورزشی از ما ندیدید، اما آیا فوتسال پاک این است؟ آقایان کل سالن را با بنرهایی به عنوان "فوتسال پاک آرزوست" پر کرده‌اند، اما کدام پاکی؟ به جای این که آنها بیایند و از ما دلجویی کنند، فقط توهین کردند. ما یک تیم محلی را به این جایگاه رساندیم و تحولی در فوتسال به وجود آوردیم. آیا حقمان این است؟
بازیکنان دیگر صبا نیز پس از دست دادن قهرمانی رمقی برای گرفتن جام و مدال‌های نایب قهرمانی نداشتند. آنها در حالی که با ناراحتی در زمین بازی افتاده بودند، در مصاحبه هایشان به ناپاک بودن قهرمانی گیتی‌پسند اشاره می‌کردند.
یکی از بازیکنان این تیم گفت: ما پانزده هفته صدر جدول بودیم، اما گیتی‌پسند تنها یک هفته‌ به بالای جدول آمد. دلیلش هم این است که هفته‌ قبل با چهار گل همین منصوری را شکست داد و مقابل ما به آب و آتش زد تا ببرد. آیا تیمی که ادعای قهرمانی آسیا دارد باید چهار گل دریافت کند؟ قرچکی‌ها در نیمه اول بازی با گیتی‌پسند اصلا راه نمی رفتند. چرا باید این طوری باشد. آنها هشت بازیکن ملی‌پوش دارند. چرا حق ما را ضایع کردند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها