امیدوارم خسوس فوتسال را نجات بدهد

افضل: برای رسیدن به گیتی‌پسند شیطنت می‌کنند

تبانی ما علنی بود

افضل: صبا می خواهد با کمک بطری آب قهرمان شود!

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است تیمش اگر فصل قبل با تبانی قهرمان شد، تبانی‌اش علنی بود، اما صبا امسال می‌خواهد با پرتاب بطری به طرف توپ به جام برسد!
کد خبر: ۵۴۵۴۶۹
افضل: صبا می خواهد با کمک بطری آب قهرمان شود!


سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره بازی هفته‌ پایانی تیمش مقابل شهرداری تبریز بیان کرد: تیم تبریز نتایج بدی در لیگ نگرفته و حریف سختی برایمان محسوب می‌شود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در این بازی پیروز باشیم و امیدواریم منصوری هم در بازی دیگر، صبا را شکست دهد و ما قهرمان شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند منصوری با توجه به اتفاقات پارسال، صبا را شکست دهد، افزود: ما کاری به بازی منصوری و صبا نداریم. این دیگر به وجدان تیم منصوری بر می‌گردد. این تیم در هفته‌ قبل جلوی ما خوب بازی کرد و امیدواریم برابر صبا هم مردانه بجنگد. ما هم تلاش می‌کنیم حریف خودمان را ببریم. کاری هم به مسایل سال قبل نداریم. همه چیز به وجدان آدم‌ها بر می‌گردد. نهایتش این است که ما دوم می شویم، اما مطمئن باشید ما صددرصد قهرمانیم. صبا قطعا بازی را به منصوری واگذار می‌کند. چون منصوری نفرات قوی دارد و تنها امیدواریم با وجدان بازی کند.
سرمربی گیتی‌پسند در ادامه با بیان این که صبا چنانچه قهرمان شود، مزد پاک بودنش را گرفته است، ادامه داد: فقط ما فوتسال ناپاک ارائه می‌دهیم. به اعتقاد من تیم حسن‌زاده به خاطر قرعه خوب در کورس قرار گرفته و تیمش فقط به خاطر خلاقیت انفرادی اول است نه کار گروهی. ما روی همه تیم‌ها برای قهرمانی حساب باز می‌کردیم به جز صبا. اما این تیم از کناره‌ها آمد و به لطف قرعه خوب با تیم‌هایی بازی می‌کرد که چند بازیکن محروم داشتند و خسته بودند. تماشاگرانش هم از هر طریق حمایتش می‌کردند.
افضل همچنین درباره حکم کمیته‌ انضباطی برای بازی صبا و حفاری که سه بر صفر به نفع صبا اعلام شد، به ایسنا گفت: آن ها از طریق ارتباطاتشان توانستند نتیجه‌ بازی حفاری را برگردانند. اما دم از فوتسال پاک می‌زنند. پرتاب بطری به طرف توپ بدتر از تبانی است. ما اگر تبانی کردیم، علنی بود، نه این که بخواهیم با کمک بطری قهرمان شویم. بنابراین دم از فوتسال پاک نزنند.
سرمربی گیتی‌پسند در ادامه مطبوعات و رسانه‌ها را هم بی‌نصیب نگذاشت و آنها را متهم به همکاری با قمی‌ها کرد! افضل افزود: تمام خبرنگاران و افراد بیرون گود می‌خواهند قم قهرمان شود. مدام تبانی، تبانی می‌کنند و حمایت‌هایشان برای صباست. تبانی برای فصل قبل بود، اما شما هنوز آن را بر سر ما می کوبید. گیتی‌پسند اگر تبانی کرده بود، امسال هم در کورس قرار می‌گرفت؟ در یک بازی اتفاقات خاصی افتاد و دروازه‌بان پرسپولیس هم حرفهای نادرست زد. برنامه «90» هم ما را متهم به تبانی کرد. از آن بازی به بعد، دوربین «90» در هر بازی از ما فیلم می‌گیرد تا بگوید دوباره گیتی‌پسند تبانی کرد! از آن طرف هم می‌گویند "صبای دوست داشتنی". اگر قرعه صبا به ارژن هم می‌افتاد، قهرمان می‌شد! خواهش می‌کنم نام تبانی را هم دیگر نیاورید. توهین کار خوبی نیست. گیتی‌پسند را باید به خاطر تبانی از لیگ برتر حذف می‌کردند. حالا که این کار را نکردند دیگر نگویند ما تبانی کردیم.
افضل در پایان با تاکید مجدد بر روی این که گیتی‌پسند قهرمان می‌شود، افزود: اگر صبا قهرمان شود، می‌خواهد در جام باشگاه‌های آسیا چه کار کند؟ قول می‌دهم صبا اگر به آسیا برود نتیجه‌ نمی گیرد، چون آنجا دیگر نمی‌تواند با پرتاب بطری به توپ برنده شود!

به گزارش ایسنا، تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری تبریز در هفته‌ پایانی لیگ فوتسال از ساعت 16 فردا (شنبه) به مصاف هم می‌روند و در بازی همزمان هم منصوری میزبان صبای قم است. گیتی پسند تنها در حالی می تواند قهرمان شود که در بازی خودش به برتری برسد و صبا هم مساوی یا باخت کسب کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها