ضرغامی در افتتاح شبکه‌های جدید «سلامت» و «تماشا»:

نظرسنجی‌ها حاکی از رضایت بالای مردم از شبکه‌های جدید است

رئیس سازمان صداوسیما در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث 12 اسفند و شبکه‌های سلامت و تماشا با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های جدید در سیما گفت: نظرسنجی‌ها حاکی از رضایت بالای مردم از این شبکه‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۵۴۵۸۷۰
نظرسنجی‌ها حاکی از رضایت بالای مردم از شبکه‌های جدید است

آقای ضرغامی افزود: امروز حداقل نیاز مردم در طول شبانه‌روز با سلیقه گوناگون در سیما و صدای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت شبکه «سلامت» در ارتقای آگاهی‌های عمومی جامعه گفت: بدون تردید نسلی که با این شبکه ارتباط برقرار می‌کند یک سطح نسبت به گذشته از سلامتی و توانمندی‌های جسمی برخوردار خواهد بود.

آقای ضرغامی بر موضوعات تنوع شبکه سلامت از جمله آموزش‌های بهداشتی؛ پاسخ به سوالات درمانی مخاطبان؛ معرفی مراکز درمانی و راهنمایی بیماران؛ آموزش طب ورزشی؛ طب کودکان، زنان و سالخوردگان و همچنین موضوعات روان‌درمانی، کمک‌های اولیه و اخبار پزشکی را از جمله برنامه‌های شبکه سلامت ذکر کرد.

آقای ضرغامی تولیدات نمایشی سیما به ویژه سریال‌ها را گنجینه‌ای غنی و ارزشمند توصیف و از شبکه تماشا به عنوان شبکه‌ای پرمخاطب و جذاب برای سرگرمی و انتقال پیام‌های مورد نیاز جامعه یاد کرد.

رئیس رسانه ملی با تقدیر از پشتیبانی‌های مستمر دولت در توسعه شبکه‌های صداوسیما افزود: توان تولید در رسانه ملی به مراتب بیش از وضعیت فعلی استو  در صورت تامین اعتبارات بیشتر، ظرفیت‌های فراوان دیگری هم فراهم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانپور
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
تبریك و خسته نباشید.

نیازمندی ها