حنیف هم مثل بقیه مقصر بود

قلعه نویی: گوش شنوایی وجود نداشت

نخستین تمرین استقلال پس از دیدار این تیم مقابل الریان بدون حضور فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۴۵۶
استقلالی ها در غیاب قلعه نویی تمرین کردند


پیش از شروع این تمرین فرزاد حاتمی به علت سرماخوردگی تمرین را ترک کرد. دکتر نوروزی در این باره گفت: ما به علت نگرانی از اینکه بیماری حاتمی به سایر بازیکنان سرایت نکند، به او گفتیم محل تمرین را ترک کند.

همچنین میرشاد ماجدی درباره غیبت عمران‌زاده و مجیدی گفت: عمران‌زاده سردرد داشت و مجیدی به علت تعویق پروازش به تمرین امروز نرسید.

او افزود: فرهاد بعد از قطر به دوبی رفته بود و قرار بود از دوبی به تهران بیاید که با تعویق پروازش امروز به تهران نرسید.

همچنین امیر قلعه‌نویی که از ابتدای تمرین در کمپ حجازی حاضر شده بود، بر سر تمرین حاضر نشد و در اتاقی واقع در کمپ حضور یافت.

تمرین امروز استقلال ساعت 15:30 با نظارت مجید صالح آغاز شد و بازیکنان در ابتدای تمرین با نظارت بدنساز استقلال به دویدن و نرمش به مدت 20 دقیقه پرداختند.

سپس در چهار گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند. در اواسط تمرین 14 خانم هوادار استقلال که از ابتدای تمرین در مقابل کمپ استقلال حاضر بودند، با اجازه کامرانی مسئول کمپ باشگاه استقلال به دفتر کمپ هدایت شدند تا در پایان تمرین با بازیکنان و کادر فنی استقلال عکس بگیرند.

45 دقیقه پایانی تمرین استقلال را بازیکنان استقلال در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی پرداختند. در سوی دیگر محل تمرین بازیکنان اصلی استقلال نیز به بازی سپک‌تاکرا پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها