سرمربی تیم استقلال ایران پس از تساوی برابر الریان این نتیجه‌ را ناعادلانه دانست و گفت اگر مدافعان تیمش باهوش عمل می‌کردند استقلال با سه گل اختلاف پیروز می‌شد.
کد خبر: ۵۴۵۲۰۲
قلعه‌نویی: مدافعان باهوش بودند با 3 گل اختلاف می‌بردیم

 

 

 

 

 

سرمربی تیم استقلال ایران پس از تساوی برابر الریان این نتیجه‌ را ناعادلانه دانست و گفت اگر مدافعان تیمش باهوش عمل می‌کردند استقلال با سه گل اختلاف پیروز می‌شد.

 

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر الریان قطر گفت: عدالت امروز در فوتبال اجرا نشد. بگذارید قبل از این که در مورد این بازی صحبت کنم بگویم شاید تا آخر بازی‌های آسیایی این بازی بهترین بازی لیگ قهرمانان آسیا باشد. دیداری که شش گل داشت و دو تیم فرصت‌های زیادی را به دست آوردند. جا دارد به لیگ آسیا به خاطر این دیدار تبریک بگویم. به هر حال یک قانون نانوشته داریم که وقتی نزنی می‌خوری.

وی افزود: تیم الریان پنج توپ روی دروازه‌ ما و سه گل زد. این در حالی بود که ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم با سه یا چهار اختلاف این دیدار را به نفع خودمان کنیم. به هر حال شانس با ما یار نبود. تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. البته ما بازی‌های قبلی الریان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم از نقاط ضعفشان به آنها ضربه بزنیم اما در ساختار دفاعی خودمان اشتباهاتی داشتیم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه افزود: من از کیفیت بازی رضایت دارم، اما به هیچ وجه از نتیجه‌ راضی نیستم. ما توپ های زیادی را به تیر دروازه‌ حریف زدیم و موقعیت‌های بسیار خوبی را به دست آوردیم که با فاصله کمی به بیرون رفت. اگر قرار بود عدالت حاکم شود، ما باید با اختلاف سه گل الریان را می‌بردیم.

 

وی افزود: الریان تیم چند ملیتی است و بازیکنان زیادی خریده است، اما کنترل بازی در این دیدار کاملا در اختیار ما بود و همان طور که گفتم اگر بدشانس نبودیم باید با اختلاف سه گل می‌بردیم. البته یک امتیاز هم در خانه حریف بد نیست. به هر حال فکر می‌کنم که اگر مدافعان ما باهوش عمل می‌کردند می‌توانستیم این بازی را ببریم.

 

 به گزارش ایسنا ،سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار افزود: اجازه دهید درباره داوری حرفی نزنم، ولی فکر می‌کنم داوری در سرعت دادن به این بازی نقش داشت و شاید در چند موقعیت علیه ما سوت زد، ولی باید فیلم بازی را ببینیم و بعد صحبت کنیم. چرا که الان هر چه که بگویم از روی حساس است. در هر حال صحنه هایی که مثل گلی که حنیف عمران زاده زد یا پنالتی که علیه ما گرفته شد، اعتقاد داریم اشتباه کرده، ولی باز هم می گویم بگذارید فیلم بازی را ببینیم و آن وقت بتوانیم بهتر اظهار نظر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها