کارخانه با متین پدیده لیگ برتر والیبال است

پدیده ضد پدیده!

متین ورامین به پلی آف لیگ برتر رسید، اما مصطفی کارخانه سرمربی این تیم هنوز به قول خودش نمی تواند نفس راحتی بکشد.هر چند خیلی ها تیمش را پدیده می نامند اما کارخانه می گوید در لیگ پدیده ای پیدا نکرده است.
کد خبر: ۵۴۲۳۴۶
پدیده ضد پدیده!

 کارخانه که به همراه متین در طول لیگ نتایج بسیار خوبی گرفت در هفته های گذشته فقط دغدغه رسیدن به لیگ برتر را داشت اما حالا نگران قرار گرفتن در مقابل تیم های قدرتمندی همچون کاله و سایپا و پیکان در پلی آف است.
کارخانه درباره صعود تیمش به مرحله پلی آف لیگ برتر گفت: برای رسیدن به این مرحله سختی های زیادی را متحمل شدیم. بضاعت تیم ما محدود بود اما با همین بضاعت موفق شدیم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم و به مرحله پلی آف نیز صعود کنیم. وی افزود: کار دشوار ما در مرحله پلی آف است، ما می خواهم قهرمان لیگ بشویم اما حریفان سرسختی در این مرحله داریم. این دشواری کار برای من خیلی نگران کننده است چرا که از تیمم چیزی جز قهرمانی نمی خواهم. سرمربی تیم متین ورامین در ادامه گفت: متین توانایی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد و اگر این اتفاق بیفتد ما قطعا برای میزبانی جام باشگاه های آسیا داوطلب خواهیم شدچرا که سالن ورامین تجهیزات و امکانات مناسبی دارد و می تواند میزبانی این رقابتها را بر عهده بگیرد. این سالن برای بر  عهده گیری میزبانی این رقابتها فقط کمی امکانات بیشتر می خواهد. وی یادآور شد: در لیگ امسال و در تیم ما مصطفی شریفات به عنوان یک بازیکن جوان عملکردی درخشان داشت و در ترکیب تیم خود خوش درخشید اما با این وجود ما در لیگ امسال پدیده نداشتیم. بازیکنانی که سعی  داشتند خود را به عنوان پدیده معرفی کنند همان بازیکنانی بودند که فصل گذشته هم در لیگ به خوبی درخشیدند بنابراین امسال دیگر نمی توانند پدیده باشند. کارخانه خاطر نشان کرد: بی پدیده بودن لیگ خیلی بد است اما می توان امیدوار بود در فصل آینده پدیده های بیشتری به این لیگ معرفی شوند،. برنامه بازیکن سازی این نوید را به ما می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها