هلاکت 40 تروریست القاعده در حمله ارتش عراق

40 فرد مسلح عضو شبکه تروریستی القاعده در حمله نیروهای ارتش عراق به منطقه « الجزیره » در مرزهای این کشور با سوریه کشته شدند.
کد خبر: ۵۴۱۷۲۴
هلاکت 40 تروریست القاعده در حمله ارتش عراق

به گزارش شبکه نهرین نت عراق ؛ منابع آگاه گفتند نیروهای مسلح عراقی دیشب موفق شدند ضربه سهمگینی به شبکه القاعده در عراق در منطقه الجزیره در شمال رود فرات در نزدیکی مرز سوریه وارد کنند.

این منابع گفتند هواپیماهای ارتش در پی دریافت گزارشهای دقیق اطلاعاتی به پایگاهها و مخفیگاههای شبکه تروریستی القاعده حمله کردند و موفق شدند 40 تروریست عضو این شبکه را که در تلاش بودند سازماندهی مجدد و عملیات تروریستی علیه نیروهای مسلح و مردم را آغاز کنند ، بکشند.

یک منبع امنیتی در بغداد به نهرین نت گفت نیروهای ویژه امنیتی به مخفیگاه یک گروه تروریستی که در عملیات ترور با استفاده از سلاحهای کمری مجهز به صدا خفه کن در بغداد دست دارد ، یورش بردند و اسنادی از آنها به دست آمد که نشان می دهد از اعضای گروه موسوم به « ارتش آزاد عراق » هستند.

شماری از فرماندهان نیروهای گارد منحل شده ریاست جمهوری عراق در دوره صدام حسین دیکتاتور سابق عراق با حمایت قطر و ترکیه بر ارتش موسوم به ارتش آزاد عراق نظارت می کنند.

همچنین سازمانهای امنیتی ویژه عراقی چهار تروریست را در این حمله کشتند.

در الانبار نیز فرماندهی پلیس اعلام کرد اعضای یک گروه تروریستی چهار فروند موشک کاتیوشا به اردوگاه ارتش در شهر فلوجه شلیک کردند و یک فروند موشک نیز به محله شهدا در فلوجه اصابت کرد.فرماندهی پلیس تأیید کرد موشکها به اردوگاه ارتش در منطقه نزدیک به بیمارستان فلوجه اصابت کرد.نیروهای ارتش نیز برای یافتن تروریستها به جستجوی منطقه پرداختند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها