با هیچ تیمی قرار داد ندارم ؛

هوار ملامحمد: مشکل من با اصفهانی ها همچنان پابرجاست

هوار ملا محمد بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان همچنان بدون تیم است، اتفاقی که خودش آن را به مشکلاتی که با ذوب آهن دارد نسبت می دهد.
کد خبر: ۵۳۹۸۷۸


هوار ملا محمد بازیکن عراقی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با هیچیک از تیم های عراقی قرارداد نبسته ام و مشکل من با باشگاه ذوب آهن اصفهان همچنان پا برجاست.

به گزارش ایرنا، ˈهوار ملامحمدˈ در گفت و گو با روزنامه ˈالزمانˈ عراق اظهار کرد: برای اینکه آمادگی بدنی خود را حفظ کنم با تیم ˈاربیلˈ تمرین می کنم اما با این تیم قراردادی ندارم، نه با این تیم و نه با هیچ تیم دیگری .

وی در باره مشکل بوجود آمده بین او و باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیح داد: مسوولان باشگاه ذوب آهن در قبال تعهدات خود صداقت نداشتند و این باشگاه، تعهدات مالی خود را عملی نکرد از این رو تصمیم به ترک این تیم گرفتم.

این بازیکن عراقی تصریح کرد: هیچ اختلافی بین من و سرمربی تیم یا تماشاگران ذوب آهن اصفهان وجود نداشت اما همانگونه که گفتم، صادق نبودن مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان موجب جدایی من از این تیم شد.

وی با اشاره به اقداماتش برای اخذ رضایت نامه از باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ابتدا با باشگاه ذوب آهن اصفهان به توافق رسیدیم که در ازای پرداخت مبلغ 120 هزار دلار، این باشگاه رضایت نامه مرا صادر کند اما پس از آن باشگاه ذوب آهن این مبلغ را به 150 هزار دلار افزایش داد.

ملامحمد افزود: به همین دلیل با مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان به توافق نرسیدم و موجب شد صدور رضایت نامه من از این باشگاه ایرانی تاکنون معطل بماند.

وی در عین حال گفت: ˈنجم عبداللهˈ که مقیم شهر دوبی در امارات عربی متحده است را برای مذاکره با باشگاه ذوب آهن اصفهان وکیل خود قرار داده ام و قرار است وی تا چند روز آینده با سفر به شهر اصفهان با مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان برای اخذ رضایت نامه ام مذاکره کند.

هوار ملامحمد در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داری بار دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کنی؟ گفت: پیشنهادی از چند تیم ایرانی داشتم اما بازی در تیم ذوب آهن درس بزرگی برای من بود و به همین دلیل برای بازی در لیگ برتر فوتبال ایران رغبت ندارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها