علی دایی از این آدم ها نیست!

به خاطر رویانیان از مراسم گلریزان رفتم

مدارک صحبت‌های من را می‌توانید از اداره مالیات یا آقای کاشانی که مدیرعامل وقت پرسپولیس بود پیگیری کنید. وقتی کسی پیش از بازی با ما سه بیانیه می‌دهد و علیه من صحبت می‌کند و به همین راحتی با آبروی من بازی می‌کند، نمی‌شود که با گرفتن یک مراسم نمادین، با او آشتی کنم. علی دایی از این آدم‌ها نیست!
کد خبر: ۵۳۹۸۰۳
به خاطر رویانیان از مراسم گلریزان رفتم

علی دایی می‌گوید با کسانی که حقش را خورده‌اند، در یک مراسم نمادین آشتی نمی‌کند.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، درباره حضورش در مراسم گلریزان امروز گفت: بنا به دعوت آقای طالقانی در آن مراسم شرکت کردم، چون دوست داشتم با گود و زورخانه بیشتر آشنا شوم. در عمر ورزشی‌ام بیش از 5 بار به زورخانه نرفته‌ام ضمن اینکه این مراسم، گلریزان بود و هدف خیری داشت و من وظیفه خود دانستم که در آن مراسم حاضر شوم. خوب است که ما برخی مواقع به زورخانه‌ها سر بزنیم که با مرام و معرفت پهلوانی بیشتر آشنا شویم.

 وی درباره دلیل ترک مراسم گلریزان پس از ورود رویانیان گفت: من قرار نیست که وقت و ساعتم را با کسان دیگر هماهنگ کنم. زمانی که رویانیان به زورخانه آمد کار داشتم و باید می‌رفتم هرچند اگر کار هم نداشتم نمی‌ماندم.

 در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که گویا این مراسم علاوه بر هدف اصلی‌اش به دنبال آشتی دادن او و رویانیان هم بوده است. دایی در پاسخ گفت: اصلا این طور نبوده است. هفته قبل هم گفتم که چند بار از سال پیش تاکنون دنبال طلبم از پرسپولیس بوده‌ام ولی متاسفانه کسی پاسخگو نبوده است. دیدید که معاون حقوقی پرسپولیس، مصاحبه‌ی کذبی داشت که خوشبختانه مصاحبه آقای کاشانی صحبت‌های من را تایید و حقانیت من را ثابت کرد. من با کسانی که به دنبال پایمال کردن حقم باشند به هیچ عنوان کاری ندارم. وکیل من از آقای کاشانی خواسته بود که اگر حرف‌های من را تایید می‌کند، بگوید که ایشان هم در نامه‌ای به وکیل من که اکنون هم موجود است تمام حرف‌های من را تایید کرده است.

 وی ادامه داد: مدارک صحبت‌های من را می‌توانید از اداره مالیات یا آقای کاشانی که مدیرعامل وقت پرسپولیس بود پیگیری کنید. وقتی کسی پیش از بازی با ما سه بیانیه می‌دهد و علیه من صحبت می‌کند و به همین راحتی با آبروی من بازی می‌کند، نمی‌شود که با گرفتن یک مراسم نمادین، با او آشتی کنم. علی دایی از این آدم‌ها نیست! همیشه سر حقم ایستاده‌ام و با کسانی که می‌خواهند حقم را پایمال کنند کاری ندارم.

 در ادامه همان خبرنگار گفت: ولی می‌گویند که قرارداد شما بالاتر از سقف بوده است که دایی در ادامه گفت: اولا که متاسفانه اطلاعات شما ناقص است. دوما قراردادی که من بستم پیش از اجرای قانون سقف قراردادها بود. مهم‌تر اینکه من مانند خیلی‌ها قراردادم را پنهان نکرده‌ام. در این فوتبال افرادی هستند که بالای میلیارد پول می‌گیرند و قراردادهای آنچنانی می‌بندند و آنوقت می‌گویند قرارداد من بالای سقف بوده است. مربی بعدی‌شان چقدر گرفته است؟ چیزی که می‌گویند اصلا حقیقت ندارد و حرف‌شان ریالی نمی‌ارزد. قرارداد من در فدراسیون فوتبال بسته شده و مطمئنا طبق قانون بوده است.

 دایی ادامه داد:‌ باید از من تشکر کنند که مبلغ واقعی قراردادم را گفته‌ام و مالیاتش را هم طبق قانون می‌دهم. کسانی هستند که مبلغ واقعی قراردادشان را نمی‌گویند و از مالیات هم فرار می‌کنند. متاسفانه برخی فقط به دنبال این هستند که برای کسانی که راه درست را می‌روند، مسئله ایجاد کنند.

 وی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره پاداش عنوان شده در قراردادش گفت: آن طور که می‌گویند قرارداد ما دو بند نداشته است. اگر پرسپولیسی‌ها قرارداد داخلی دارند، نشان دهند. نامه آقای کاشانی به وکیل من کاملا روشن است. قرارداد ما قانونی و برای همه یکسان است. اگر قرار است به خاطر باخت کسی تنبیه شود،‌ طبق قانون من به عنوان سرمربی باید این تنبیه را درخواست می‌دادم. ضمن این‌که پاداش قهرمانی ما در جام حذفی مسجل بود. با آن پرسپولیس دو بار قهرمان جام حذفی شدیم و آن وقت آن‌ها عوض پاداش دادن جریمه می‌کنند. کجای قانون این را نوشته است؟ چطور جریمه می‌کنند اما پاداش نمی‌دهند. متاسفانه این افراد حساب و کتاب هم بلد نیستند! چون می‌گویند من را 65 میلیون تومان جریمه کرده‌اند در حالی که 10 درصد قرارداد من که 500 میلیون تومان بود تنها 50 میلیون می‌شود. نمی‌دانم آن‌ها با چه ماشین‌حسابی حساب کرده‌اند.

 وی ادامه داد: من هرگز بدون مدرک و سند صحبت نمی‌کنم و آنقدر جرات و شجاعت دارم که اگر اشتباه کرده باشم عذرخواهی کنم. هیچ وقت فرار رو به جلو ندارم و همیشه به دنبال حق و حقوقم هستم. شما فقط حساب کنید که با تورم موجود 320 میلیون آن زمان من اکنون چقدر می‌شود و آن وقت ببینید که آقایان چه مسائل واهی را بیان می‌کنند.

 در ادامه خبرنگار دیگری از دایی پرسید که آیا او با کاشانی دیدار کرده است؟ او در پاسخ گفت: من هرگز دیداری با کسی نداشته‌ام. ضمن اینکه قبلا هم گفته‌ام که بر سر حق و حقوق با کاشانی هیچ مشکلی نداشته‌ام و حتی پیش از آنکه بحث استعلام او مطرح شود،‌ در جلسه کمیته انضباطی گفتم که اگر کاشانی بگوید، هیچ حق و حقوقی ندارم، می‌پذیرم. داشتن این پول من را ثروتمند نمی‌کند و نداشتنش هم فقیرم نمی‌کند. من فقط می‌خواهم حقم را بگیرم و آن وقت با آن هر کاری خواستم می‌کنم.

 به گزارش ایسنا، دایی در باره بازی با سپاهان نیز گفت: مسابقه فردا یکی دیگر از بازی‌های سخت ماست. سپاهان در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و بیشتر بازی‌های خود را برده است. حریف ما تیم بزرگی است و مربی خوبی دارد و همیشه جزو تیم‌هایی است که حرف اول را می‌زند. بازی فردا هم برای آن‌ها و هم برای ما بسیار مهم است چون آن‌ها می‌خواهند به رده دوم برسند و ما با پیروزی برابر سپاهان، ششم می‌شویم.

 وی ادامه داد: در دیدار گذشته خوب بازی کردیم و علی‌رغم شایستگی، شکست خوردیم. امیدوارم در بازی‌های خانگی سه امتیاز را بگیریم. هرچند همیشه گفته‌ام که ما مقابل همه تیم‌ها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و دیگر خداست که انتخاب می‌کند چه تیمی برنده شود.

 سرمربی راه آهن ادامه داد: بعد از بازی با استقلال تمرین سبکی داشته‌ایم و فقط ریکاوری کردیم تا فردا با تمام توان در میدان حاضر شویم. از سپاهان شناخت کاملی داریم و اگر بدشانسی نیاوریم و اشتباه‌های فردی‌مان تکرار نشود، می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم و خودمان را چند پله بالا بیاوریم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم که با انجام یک بازی خوب هر سه امتیاز را بگیریم هرچند سه بازیکنمان مصدوم هستند.

 دایی همچنین در پاسخ سوالی درباره غیبت محمدی دروازه‌بان این تیم در تمرین‌های راه آهن گفت: من دروازه‌بان‌مان را به علت بی‌انضباطی فعلا کنار گذاشته‌ام چون در تیم‌های من انضباط حرف اول را می‌زند. اگر قرار باشد کسی مرخصی بگیرد و سر تمرین نیاید، باید از من به عنوان سرمربی اجازه بگیرد. محمدی در تمرین فردای بازی با استقلال حاضر نشد و به همین علت او را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام تا تصمیم نهایی را آن‌ها بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها