پیروزی پرگل بارسا و رئال

تیم فوتبال بارسلونا با برتری در دیدار خانگی برابر ختافه فاصله‌ 16 امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد.
کد خبر: ۵۳۹۶۶۹

در ادامه هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لالیگا عصر دیروز تیم صدرنشین بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ موفق شد با نتیجه‌ 6 بر یک ختافه را از پیش‌رو بردارد. در این دیدار شش بازیکن مختلف برای بارسا گلزنی کردند: الکسی سانچز(6)، لیونل مسی (13)، داوید ویا (58)، تلو (79)، آندرس اینیستا (90) و جرارد پیکه (91). بارسلونا بــا این پیروزی 62 امتیازی شد تا چشم به نتیجه بازی آتــلتیکومادرید و رایو وایکانو بدوزد.

هت تریک رونالدو

در یکی دیگر از بازی های حساس هفته بیست و سوم لالیگا رئال مادرید در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو موفق شد به لطف هت تریک کریس رونالدو، سویا را 4 بر یک شکست دهد. در این دیدار ابتدا کریم بنزما در دقیقه (18) رئال را پبش انداخت و سپس کریس رونالدو به ترتیب در دقایق 26، 46 و 59 سه بار دروازه حریف را باز کرد تا رئال به یک پیروزی شیرین دست یابد.

در دیگر بازی نیز ، تیم قعر جدولی اوساسونا در غیاب مسعود شجاعی مقابل مایورکا به تساوی یک بر یک دست یافت.

لمپارد در آستانه رکوردشکنی

فرانک لمپارد با گلی که در دیدار مقابل ویگان به ثمر رساند آمار گل‌های خود را با پیراهن چلسی به عدد 198 رساند. لمپارد سی و چهار ساله که در دیدار دوستانه هفته گذشته انگلیس مقابل برزیل هم یک گل حساس را به ثمر رساند، در صورت ادامه این روند می‌تواند طی چند هفته آینده رکورد 202 گل بابی تامبلینگ، برترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی را بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها