مربی تیم ملی اهداف پروازی: فدراسیون پول ندارد

بی پولی تیراندازان را خانه نشین کرد

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی عنوان کرد که تیرانداز المپیکی ایران به اردو دعوت نشده است.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۲
تیرانداز المپیکی به اردوی تیم ملی دعوت نشد!

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی عنوان کرد که تیرانداز المپیکی ایران به اردو دعوت نشده است.
حیدر علی نعمتی درباره اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: اردوی تیم ملی تیراندازی به صورت ماهانه و پیوسته برگزار می‌شود. تیم ملی تنها یک ماه پس از بازگشت از مسابقات چین استراحت داشت و پس از آن دوباره اردو آغاز شد.
وی با بیان این که در اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان اصلی حضور دارند، گفت: در بخش تفنگ بانوان الهه احمدی، صفیه صحرا گرد، زهرا هاشمی، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، سولماز نقی لو و مه لقا جام بزرگ در اردو هستند و در بخش تفنگ مردان حسین باقری، صابر پرستی ، مهدی جعفرکیا، ساسان شهسواری و امین حیدری حضور دارند.
نعمتی خاطر نشان کرد: سپهر صفاری، محمد احمدی و محمدرضا محمودی تیراندازان حاضر در بخش تپانچه مردان را تشکیل می‌دهند و فاطمه حسینی، بهناز غلامی،‌ الهام هریجانی و منیژه زارع تیراندازان حاضر در اردوی تپانچه بانوان هستند.

وی درباره حضور نداشتن سلطانی، ابراهیم برخورداری و راضیه برخورداری در اردوی تپانچه گفت: خانم سلطانی فرهنگی هستند و زمان کافی برای شرکت در اردو را ندارد. آقای برخورداری هم کارمند است و پس از المپیک تمریناتش را در قزوین ادامه می‌دهد، البته چاوا سرمربی تپانچه بعد از المپیک از برخورداری برای حضور در تیم ملی دعوت نکرده است.

نعمتی گفت: ما تیراندازانی را داریم که در مسابقات داخلی خوب ظاهر می‌شوند، اما در مسابقات برون مرزی شرایط ایده‌آلی ندارند. برخورداری هم علی‌رغم این که در مسابقات داخلی خوب است، اما در مسابقات برون مرزی آن طور که باید نیست و با نظر چاوا به اردوها دعوت نشده است.

وی در پاسخ به این که آیا مصاحبه های انتقادی برخورداری درباره چاوا در دعوت نشدنش به اردو تاثیر داشته است؟ گفت: ملی‌پوشان باید به لحاظ روحی و روانی با سازمان تیم ملی هماهنگ باشند و تعهداتی را در ارتباط با رسانه‌ها رعایت کنند. بالاخره چاوا تا پایان بهمن به عنوان سرمربی تیم ملی محسوب می شود و پس از آن دعوت شدن برخورداری به نظر نجفی، مربی جدید تیم ملی بستگی دارد. البته برخورداری در رکوردگیری شرکت خواهد کرد تا مشخص شود که در چه وضعیتی قرار دارد.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی درباره این که جایگاه برخورداری در آخرین رده بندی جهانی در تپانچه مانند محمد احمدی است و در رتبه اول قرار دارد، گفت: فدراسیون انتظار داشت تیراندازی که سهمیه المپیک را گرفته است عملکرد بهتری در این مدت داشته باشد. برخورداری با چاوا هم اختلاف سلیقه داشت و خود را به حاشیه برد که تمام این موضوعات در عملکردش تاثیرگذار بود. البته فدراسیون هنوز از برخورداری قطع امید نکرده است.

وی در پایان گفت: راضیه برخورداری در رکوردگیری آینده تیم ملی می‌تواند شرکت کند. اگر خانم سلطانی نیز رکوردهایش خوب شود و فرصت حضور در تیم ملی را داشته باشد می‌تواند به اردو بیاید.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها