گزارش تمرین پرسپولیس؛

علی کریمی ۵ ساعت فیزیوتراپی کرد

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اعلام آخرین وضع واگذاری سهام شرکت‌های دولتی از جمله باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس، از تدوین دستورالعمل‌های جدید در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۱۹۴

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی؛ محمدرحیم احمدوند، با اشاره به قانون بودجه 91 و این که سازمان خصوصی‌سازی باید 6500 میلیارد تومان به صورت نقدی و 33 هزار و 500 میلیارد تومان بابت رد دیون دولت به خزانه واریز کند، گفت:‌ از ابتدای امسال تا پایان دی سهام دولت در 104 شرکت به ارزش 33 هزار میلیارد تومان برای فروش قیمت‌گذاری و آماده‌سازی شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: برخی از این سهام عرضه شده و برخی دیگر از آن تا پایان سال عرضه می‌شود که قرار است 19 هزار میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه و ده هزار میلیارد تومان از طریق مزایده عرضه شود.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: طی ده ماه گذشته 20 هزار و 300 میلیارد تومان از سهام 64 شرکت دولتی انجام شده است که از این میزان، 8000 میلیارد تومان بابت سهام عدالت و ده هزار و 700 میلیارد تومان به نهادهای عمومی غیر دولتی، صندوق‌ها، بانک‌ها و 1600میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با اشاره به انجام 75 درصد واگذاری‌ها از طریق بازار سرمایه و 25 درصد از طریق مزایده گفت: سهم ناچیزی هم به واگذاری از طریق مذاکره اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها