مانند یک زنجیر محکم‌تر به هم وصل می‌شویم

رضایی:می خواهند دعوا بیندازند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دنبال خودشیرینی نیستم اما در هر حالت به تیم ملی و پرسپولیس کمک می‌کنم.
کد خبر: ۵۳۹۱۱۰


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دنبال خودشیرینی نیستم اما در هر حالت به تیم ملی و پرسپولیس کمک می‌کنم.
غلامرضا رضایی در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی قبل از بازی مقابل لبنان با برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی که انجام داد در بهترین شرایط ممکن به مصاف لبنان رفت.

وی افزود: خوشبختانه در بازی با لبنان همه بازیکنان آماده بودند و با برنامه کادر فنی بچه‌هایی که به میدان رفتند موفق شدند تا دست پر زمین را ترک کنیم.

رضایی ادامه داد: شرایط حال حاضر تیم ملی به نظر من فوق‌العاده خوب است. باید یک باخت پرگل را به لبنان تحمیل می‌کردیم تا آن نتیجه اتفاقی برای همیشه از ذهن‌ها پاک شود. در بازی دیدید لبنانی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و فقط برای یک مساوی آمده بودند اما متوجه شدند که در خانه خود بردشان مقابل ایران خیلی اتفاقی بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی نکردن در ترکیب تیم ملی گفت: من همیشه آرزویم سربلندی تیم ملی است مطمئن باشید دنبال حرف های تکراری و خودشیرینی نیستم اما هر وقت در زمین بازی بودم مثل حضورم در پرسپولیس تا آنجایی که نفس داشته باشم می‌دوم، گل می‌زنم یا گل می‌سازم اگر هم نیمکت‌نشین بودم سعی می‌کنم برای تیمم روی نیمکت مؤثر باشم.

وی افزود: مهمترین مسئله در وضعیت حال حاضر تیم ملی ایران دقیقاً همدلی، رفاقت و از خودگذشتگی بود. در درجه اول این سه فاکتور را رعایت کردیم و نتیجه‌اش هم یک پیروزی دلچسب بود که فاصله فوتبال ایران و لبنان را نشان داد.

رضایی ادامه داد: مردم هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و نباید چشممان را بر روی حمایت بی‌دریغ آنها ببندیم. خیلی خوشحالم که مردم پس از سوت پایان بازی به جشن و شادی در آزادی پرداختند و فکر کنم همین موضوع یک دنیا برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ارزش داشت. با این برد قطعا می‌توانیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رضایی تأکید کرد: مطمئن باشید از امروز تمام زحمت خودم را می‌کشم تا باز هم برای موفقیت پرسپولیس به میدان بروم.

رضایی در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام‌جهانی برزیل گفت: کار ما برای رفتن به جام‌جهانی سخت است اما یک‌دلی و اتحاد برای رفتن به جام‌جهانی اگر باشد همه کارهای غیرممکن، ممکن می‌شود و ما می‌توانیم با توجه به اینکه مرد روزهای سخت هستیم به جام‌جهانی برویم. من فکر نمی‌کنم چیزی در فوتبال باشد که نتوان به آن رسید پس با همین امید می‌جنگیم و به هدف خود می‌رسیم.

وی تأکید کرد: در نیم‌فصل دوم پرسپولیس 2 مساوی کرده اما انگیزه و یک‌دلی عجیبی در تیم می‌بینم و این برای قهرمانی ما در جام حذفی به پرسپولیس کمک می‌کند.

مهاجم قرمزپوشان درباره حمایت‌های گل‌محمدی گفت: بدون هیچ حرف و حدیثی باید قبول کنیم با آمدن یحیی، پرسپولیس متفاوت شده و خودتان بهترین قاضی درباره این موضوع هستید. من هم همیشه افتخار می‌کنم وقتی از زمین بیرون می‌آیم کادر فنی و هواداران از من راضی باشند.

رضایی در پایان نیز در خصوص بازی مقابل نفت گفت: درست است بازی قبلی را با اختلاف خوبی نفت را شکست دادیم اما این تیم با ابراهیم‌زاده نشان داده که تیمی بسیار خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی است، پرسپولیس هم می‌خواهد از جدول لیگ برتر بالا بیاید و با روحیه وارد جام حذفی شود. مطمئن باشید برای برد به میدان می‌رویم و با توجه به شرایط خوب ملی‌پوشان نیز حس می‌کنم روز خوبی در انتظار ما است مثل همه بازی‌های نیم‌فصل دوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها