تردد خودروها در گردنه های زنجان تنها با زنجیر چرخ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه در گردنه های استان به دلیل بارش برف، وقوع کولاک مقطعی، یخبندان و لغزندگی سطح جاده با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۵۳۷۴۶۲
تردد خودروها در گردنه های زنجان تنها با زنجیر چرخ

کلیم الله وثوقی روز یکشنبه افزود: هم اکنون تردد خودروها در گردنه های تهم - چورزق و زنجان - طارم و محور ارتباطی زنجان - دندی و دندی به تخت سلیمان با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

وی اظهارکرد: شنبه شب برغم بارش برف، برودت هوا، وزش باد و وقوع کولاک مقطعی، راهداران این اداره کل مسیرهای ارتباطی به خصوص در مناطق کوهستانی و برفگیر را با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی برای عبور و مرور خودروها باز نگه داشته اند.

وی گفت: ضروری است کلیه رانندگان هنگام تردد در محورهای ارتباطی استان زنجان به ویژه مناطق کوهستانی و برف گیر احتیاط لازم و کافی را به عمل آورده و خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

وثوقی یادآوری کرد: رانندگانیکه قصد عبور از محورهای ارتباطی استان زنجان را دارند می توانند قبل از سفر با تلفن گویای 141 و همچنین 7272027 تماس گرفته و یا با ارسال ˈSMSˈ خالی به شماره 1000241141از وضعیت راه های مواصلاتی این استان مطلع شوند.  (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها