تلاش های نیروی زمینی برای فرار از قعر جدول؛

ثبت یک تساوی در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان

جنگ مدعیان قهرمانی را کردستان برد

سلطه سبزواری های هم بر لیگ برتر هندبال مردان ادامه دارد و هم بر لیگ برتر زنان. ثامن الحجج سبزوار که در لیگ برتر هندبال مردان مدعی اصلی قهرمانی است در بخش بانوان نیز در لیگ برتر هندبال بانوان یکه تازی می کند و هم اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۶۹۶۶


جام جم/ سلطه سبزواری های هم بر لیگ برتر هندبال مردان ادامه دارد و هم بر لیگ برتر زنان. ثامن الحجج سبزوار که در لیگ برتر هندبال مردان مدعی اصلی قهرمانی است در بخش بانوان نیز در لیگ برتر هندبال بانوان یکه تازی می کند و هم  اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم امروز جمعه سیزدهم بهمن ماه درکرمان موفق شد تیم ایران تایل را به سادگی و  با نتیجه  26 بر 9 از پیش رو بردارد تا با 17 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر هندبال بانوان ادامه بدهد.
در این هفته از لیگ برتر هندبال بانوان حساس ترین دیدار در اصفهان برگزار شد، جایی که دو مدعی قهرمانی دیگر لیگ یعنی شهید شاهرخ شکوهی کردستان و ذوب آهن اصفهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند . اصفهانی های قصد داشتند با بهره گیری از امتیاز میزبانی خود را به مکان دوم جدول رده بندی برسانند  اما پس از پایان یک دیدار سخت و نفس گیر 22 بر 20 مقابل مهمان خود شکست خوردند تا با  چهارمین شکست فصل روبرو شوند. با این شکست ذوب آهن در رده چهارم جدول باقی ماند و کردستان نیز با 14 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کرد تا   همچنان جدی ترین رقیب ثامن الحجج سبزوار باشد. اصفهان در دور رفت نیز مقابل شهید شکوفی کردستان شکست خورده بود. دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و هیات هندبال فارس نیز با تساوی 24 بر 24 به پایان رسید. فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه نیز در تالار فدراسیون هندبال دو تیم بیمه رازی تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند. هم اکنون در جدول رده بندی تیمهای ثامن الحجج سبزوار ، شهید شکوهی کردستان هرکدام با 9 بازی و کسب 17و14 امتیاز در رده های اول و دوم و بیمه رازی تهران هم با یک یازی کمتر و 11 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها