آیفون خرید کاکائو تحویل گرفت

یک مادر که برای دختر 14 ساله اش یک گوشی آیفون 4 سفارش داده بود هنگامی که آن را تحویل گرفت ابتدا تصور کرد که قربانی یک شوخی شده است.
کد خبر: ۵۳۶۲۷۰
آیفون خرید کاکائو تحویل گرفت

آیفون خرید کاکائو تحویل گرفت

نانسی دلفوس با پس اندازهایی که دختر 14 ساله اش کرده بود برای او یک گوشی آیفون 4 سفید سفارش داد تا دختر نوجوان به آرزویش برسد.

اپل استور سفارش را تایید کرد و این مادر بلژیکی بی صبرانه در انتظار دریافت بسته سفارشی ماند. به جای 24 ساعت وعده داده شده 72 ساعت بعد پیک شرکت پست "تی ان تی" بسته را تحویل نانسی داد.

نانسی فورا بسته را باز کرد اما نزدیک بود از حیرت خشکش بزند. داخل بسته سفارشی به جای گوشی آیفون 4 سفید یک بسته کاکائو قرار داشت. او به دنبال مامور شرکت "تی ان تی" دوید اما اثری از او به چشم نمی خورد.

جرم کامل بود ، برچسب الصاق شده روی بسته برای استتار آثار باز شدن آن به کار رفته بود. نانسی با سرویس مشتریان اپل تماس گرفت و به او گفته شد که وی نخستین مشتری نیست که قربانی این سارقان شده است.

شرکت اپل بلژیک به نانسی اطلاع داد که همان روز برایش یک آیفون جدید و یک جلد می فرستد. اپل به قولش وفا کرد و دختر نانسی همان روز گوشی آیفون 4 سفید خود را گرفت.

ظاهرا در شرکت  پست "تی ان تی" موارد سرقت زیاد شده اما این شرکت حاضر به توضیح در این باره نیست.

فستیوال بالون ها

سی و پنجمین دوره فستیوال بین المللی بالون های هوای گرم در آسمان آفتابی کانتون "وود" سوئیس آغاز شد.

برگزارکنندگان فستیوال بین المللی بالون های هوای گرم "وود" تخمین می زنند که دستکم پذیرای  80 خلبان بالون باشند.

درعین حال، تا سوم فوریه که این فستیوال به پایان می رسد برگزارکنندگان انتظار دارند که بیش از 60 هزار علاقه مند به بالون های هوای گرم از آن بازدید کنند.


حلزون زنده در غذای بیمارستان

آنجل کراوفورد مادر 20 ساله بریتانیایی در ظرف غذای بیمارستانی که برای زایمان در آن بستری شده بود یک حلزون درشت و زنده را مشاهده کرد.

این مادر جوان در حال خوردن پوره سیب زمینی بود که شکل عجیب و غریبی را در میان پوره دید.

آنجل می گوید: ابتدا متوجه آن نشدم اما پس از اینکه دو سه قاشق از پوره ام را خوردم ناگهان متوجه موجودی شدم که به نظرم یک حلزون بود. در واقع، یک حلزون درشت و زنده بود که شاخک هایش تکان می خوردند.

آنجل کراوفورد که ساکن شهر آبردین اسکاتلند است حتی اکنون که به همراه نوزادش به خانه بازگشته نمی تواند منظره حلزون زنده را در داخل پوره سیب زمینی از یاد ببرد.

عاقبت پیرمرد شکاک

 یک پیرمرد 85 ساله ساکن روستای آدرنوس در ژیروند فرانسه که تصور می کرد مرد 58 ساله ای به زن 87 ساله اش نظرسوء دارد وی را با تفنگ هدف قرارداد.

پیرمرد شکاک تفنگ کالیبر 22 لانگ رایفل خود را برداشت و به سوی این مرد که سال ها کار باغبانی آنها را به عهده داشت شلیک کرد.

مرد از ناحیه گردن مجروح شده و به بیمارستانی در شهر بوردو انتقال یافته است. خوشبختانه وی در خطر مرگ قرار ندارد.

ژاندارم ها که توسط زن 87 ساله پیرمرد از مساله باخبر شدند وی را دستگیر کرده اند. امکان دارد پیرمرد که دچار اختلال حواس شده به یک خانه سالمندان انتقال یابد.

گاوبازی هندی ها

جالیکاتو یک مراسم سنتی مذهبی در ایالت تامیل نادو در جنوب هند است که بی شباهت به گاوبازی نیست.

این مراسم هر  سال به مناسبت جشن پونگال برگزار می شود. جمعیت انبوه یک استادیوم گاوبازی زنده را ایجاد کرده و گاو نر در آن میان رها می شود. گاو برای فرار از دست تعقیب کنندگاه خود با تمام قوا می دود.

قانون این مراسم ساده است باید با دست خالی بتوان یک یا چند گاو نر را گرفت. برهمنان که این گاوها را تقدیس کرده اند مراقب هستند تا این حیوانات آسیب نبینند.

غذای سگ و گربه در ظرف مشتریان

صاحب یک ساندویچ فروشی در شهر فره ژو فرانسه غذای سگ و گربه را به جای گوشت تازه به خورد مشتریانش می داد.

مشتریان پاته مخصوص سگ و گربه را در این ساندویچ فروشی به جای گوشت گوسفند تازه می خوردند.

مقامات اداره بهداشت پس از بازدید از این ساندویچ فروشی و مشاهده پاته سگ و گربه که به مشتریان داده می شد دستور تعطیل شدن آن را دادند.

صاحب این ساندویچ فروشی در صورتی که غذای خود را مطابق قانون عرضه کند اجازه بازگشایی آن را خواهد داشت. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
۰
۰
نتیجه می گیریم كه بهتره پیرمرد فرانسوی ساندویچ مخصوص را بخوره و سوار بر یكی از بالنها بره دنبال گاوبازی هندی ! اگر موفق شد یه گوشی آیفون هدیه بگیره كه شاید از بسته اش یه حلزون زنده در بیاد!

نیازمندی ها