معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تدوین بسته بازرسی و نظارتی برای تنظیم برنامه ویژه بازار شب عید خبرداد.
کد خبر: ۵۳۱۸۷۸

مجتبی فراهانی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا ضمن بیان این‌که سازمان حمایت، برنامه‌های ویژه‌ای برای نظارت بر بازار شب عید تدارک دیده، افزود: جلسات توجیهی جهت تدوین بسته بازرسی و نظارتی با معاونان بازرسی سازمان‌های صنعت استان‌ها برگزار شده است. وی افزود: با توجه به این‌که امسال، بازار ارز با نوسان روبه‌رو شده و حساسیت‌های موجود نیز در این باره افزایش یافته است، از این رو تشدید بازرسی و نظارت‌ها از اولویت‌های اصلی سازمان حمایت در کنترل و تنظیم بازار شب عید به شمار می‌رود.

فراهانی ادامه داد: تنظیم بازار کالاهای اساسی یکی دیگر از اولویت‌های اصلی سازمان حمایت به شمار می‌رود و در این خصوص تمام این اقلام از مبدا تا شبکه‌های مویرگی کنترل می‌شود. معاون سازمان حمایت با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در روزهای پایانی سال در سراسر کشور گفت: نمایندگان سازمان‌های حمایت و تعزیرات حکومتی در این نمایشگاه‌ها حضور داشته، به شکایت‌ها رسیدگی خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

مجتبی فراهانی با اشاره به این‌که پوشاک نیز جزو اولویت‌های نظارت است، افزود: علاوه بر این‌که تعداد زیادی از غرفه‌های نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به صنوف پوشاک اختصاص خواهد یافت، برخی واحدهای صنفی نیز به انتخاب خود اتحادیه پوشاک و با نصب تابلوهای مشخص اقدام به فروش ویژه خواهند کرد که البته نظارت‌ بر تمام آنها صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها