یک نرم‌افزار بسیار خوب برای مدیریت موسیقی

نیـش‌آهنگ

صدایی جداگانه برای هر برنامه

در سیستم‌‌های عامل‌ و برخی نرم‌افزارها و بازی‌ها گزینه‌ای برای تنظیم میزان بلندی صدا وجود دارد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید بلندی صدا در سیستم‌عامل را در حالت میانی قرار دهید سپس در بازی یا برنامه پخش‌کننده فیلم و موزیک، این میزان را روی بالاترین درجه قرار دهید. همان‌طور که می‌دانید در بسیاری موارد با انجام این کار به دلیل آن‌که شدت بلندی صدا در سیستم‌عامل در حالت میانی قرار دارد، بازی و دیگر برنامه‌های شما نیز حتی در صورتی‌که دارای بیشترین شدت صوتی باشد، باز هم از میزان شدت صدای مشخص شده در سیستم‌عامل تبعیت می‌کند و بلندی آنها از حد مشخصی تجاوز نمی‌کند؛ مگر این‌که شدت صدای سیستم‌عامل را افزایش یا کاهش دهید. دوست دارید شدت صوت هر نرم‌افزار را به‌طور جداگانه و کاملا مستقل تعیین کنید؟
کد خبر: ۵۳۱۷۳۲

فرض کنید در حالی‌که به موزیک دلخواه خود گوش می‌دهید منتظر دریافت یک ایمیل نیز هستید و می‌خواهید صدای هشداری که نرم‌افزار مدیریت ایمیل پخش می‌کند، بلندتر از صدای موزیک درحال پخش باشد. در چنین شرایطی می‌توانید از نرم‌افزار قدرتمند SoundBunny کمک بگیرید. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید شدت صدای اختصاص‌یافته به هر نرم‌افزار را به‌دلخواه و کاملا مستقل از دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌عامل معین کنید. روش استفاده از این نرم‌افزار نیز بسیار ساده است و پس از نصب آن می‌توانید براحتی با حرکت‌دادن کنترل‌های موجود برای کاهش یا افزایش شدت صدای هر برنامه، آنها را مطابق سلیقه خود
تنظیم کنید.

نرم‌افزار فوق در سیستم‌عامل Mac OS X نسخه 10.6.8 و 10.7 و 10.8 قابل استفاده است و می‌توانید نسخه رایگان آن را با قابلیت استفاده به مدت 30 روز از لینک زیر دانلود کنید:

http://danlod.com/jamejam/SoundBunny_1.0.2.dmg

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها