نشریه فرانسوی لوپوئن نوشت: به نظر می رسد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با معرفی چاک هاگل به عنوان وزیر دفاع جدید این کشور که رویکرد اسرائیل ستایی ندارد، تلاش می کند چهره تازه ای از آمریکا در عرصه بین المللی بویژه برای ایران ارائه کند.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۰

این نشریه افزود: اوباما با معرفی هاگل به عنوان وزیر دفاع، همگان را متعجب کرده است.  هاگل نه تنها به علت این که جمهوریخواه است شگفتی ساز شده بلکه به دلیل این که نسبت به سایر وزرای دفاع پیشین آمریکا کمتر تمایلات اسرائیل دوستی دارد، تعجب برانگیز شده است.

"لیندسی گراهام" سناتور جمهوریخواه  به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت به این ترتیب هاگل به عنوان ضد اسرائیلی ترین وزیر دفاع  تاریخ آمریکا خواهد بود.

فرانسوا نیکولو سفیر پیشین فرانسه در ایران گفت انتصابات اخیر در دولت آمریکا می تواند شانس دستیابی به توافقی درباره برنامه هسته ای ایران را افزایش دهد. اوباما می خواهد کسی باشد که واقعا راه حلی برای بحران هسته ای ایران پیدا کرده باشد.

هاگل که پیشتر با سیاستهای جرج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا در عراق مخالفت کرده بود ، از مدتها پیش با تحریم های ایران و برنامه هسته ای این کشور مخالف است.

پیشنهاد بی‌شرمانه به توکلی

 احمد توکلی نماینده مردم تهران،‌ ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) از موضوعی تحت عنوان پیشنهاد بی‌شرمانه یاد کرد.

توکلی اظهار داشت: دو هفته پیش در فرودگاه مهرآباد تهران بودم که جوانی به من مراجعه کرد و گفت که ما یک زمین در نیاوران داریم که دادگاه حکم آنرا صادر کرده است ولی اجرا نمی‌شود که  بنده هم در پاسخ گفتم با من تماس بگیرید تا موضوع را پیگیری کنم که این جوان با کمال بی‌شرمی گفت سهم شما نیز محفوظ است!

نماینده تهران در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بنده نیز با عصبانیت با وی برخورد کرده این چه حرفی است که مطرح می‌کنید؟

وی تاکید کرد: این موضوع را به خاطر این گفتم که فسادهای این چنینی در جامعه وجود دارد و البته نمایندگان برای برخورد با آن مصمم هستند.

مهاجرانی در دولت خاتمی نمی گنجید

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با انتقاد از اصلاح طلبان پناهنده شده به غرب از جمله عطاء مهاجرانی وزیر وقت ارشاد دولت اصلاحات گفت: آنهایی که به غرب پناه بردند و علیه نظام سخن می گویند همان هایی هستند که بحث عبور از خاتمی را در ذهن داشتند.

داریوش قنبری،در گفتگو با بولتن نیوز اظهارداشت: مهاجرانی همان موقع در دولت خاتمی نمی گنجید ولو اینکه کنار هم گذاشته شد. رفتار آنها با ذات اصلی اصلاح طلبان همخوانی ندارد و آنها در واقع با اصلاحات بیگانه هستند.

آموزش در اسرائیل برای حمله به سوریه

یک رسانه عربی در گزارشی از آموزش نظامی 100 کشور جهان در فلسطین اشغالی و ارسال تجهیزات نظامی به اسرائیل برای آمادگی حمله به سوریه خبر دادند.

به گزارش القدس العربی، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که 100 هواپیما از 100 کشور جهان به فلسطین اشغالی ارسال شده اند تا در صورت استفاده نظام بشار اسد از سلاح شیمیایی یا قاچاق آنها به خارج از مرزهای سوریه برای حمله هوایی به این کشور استفاده شوند.

ادعای وجود سلاح های شیمیایی در سوریه که طی ماه های اخیر از سوی برخی کشورهای عربی و غربی مطرح می شود در حالی است که تاکنون هیچ دلیل و مدرکی برای اثبات این موضوع ارائه نشده است و کشورهای غربی صرفا برای توجیه حمله نظامی به سوریه در این باره شایعاتی را مطرح می کنند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اسامی 100 کشور را ذکر نکرده است. هواپیماهای نظامی همچون "اف 16"، "اف 15" و "میگ 29" از جمله هواپیماهای حاضر در این دوره آموزشی هستند. علاوه براین یک فروند هواپیمای رادارگریز اسرائیلی نیز در زمره این دوره آموزشی قرار دارد.

جزئیات ترور "عماد مغنیه"

کتابی موسوم به عملیات بزرگ دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی"موساد" چگونگی ترور شهید عماد مغنیه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی را فاش کرد.

به گزارش اسکای نیوز، این کتاب که توسط دو مولف به نام های "مایکل بارزوهار" و "نیسیم مشعل" انتشار یافته در فصل نوزده خود به چگونگی و جزئیات ترور عماد مغنیه توسط نیروهای نفوذی رژیم صهیونیستی در سوریه پرداختند.

این کتاب همچنین مدعی می شود قبل از سفر عماد مغنیه به دمشق یکی از مزدوران رژیم صهیونیستی بوسیله تلفن همراه خود از وی عکس گرفته و آن را فورا برای تشخیص هویت به موساد در تل آویو ارسال کرده است.

گروه عملیات ترور عماد مغنیه پس از اطلاع یافتن از حضور وی در سوریه از سه کشور فرانسه، ایتالیا واردن با گذرنامه جعلی وارد دمشق شدند و خود را تاجر و گردشگر معرفی کردند و پس از ورود با برخی از مزدوران موساد در سوریه دیدار کرده و در یک محل مخفی یک تاکسی را حامل مواد زیادی مواد منفجره می کنند و پس از خروج مغنیه و همسرش از هتل این عملیات را به اجرا در می آورند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها