روزی حلال در رادیو اقتصاد

"روزی پاک" عنوان برنامه‌ای است از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد که دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از این شبکه بصورت تولیدی تقدیم شنوندگان عزیز خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۹۰۲

تحلیل و بررسی موضوع رواج درآمدهای نامشروع و غیر حلال در سطح جامعه و چرایی افزایش این مسأله؛ عنوان مبحث اصلی برنامه "روزی پاک" خواهد بود.

دکتر معبودیان آسیب شناس اجتماعی ؛ میهمان این برنامه خواهند بود. آشنایی با شیوه کسب وکار مردمان روزگاران قدیم در آیتم کاسبی در تهران قدیم ؛ عنوان بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.

"روزی پاک" هرهفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 17:30 به سردبیری علی البرزی از رادیو اقتصاد به روی آنتن می‌رود.

اهم فعالیتهای خانه خیرین ایران 

 کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد که قرار است هر هفته پنجشنبه شبها تقدیم شنوندگان ارجمند شود.

دکتر احمد حلت مدیر مجله موفقیت و قائم مقام خانه خیرین ایران، میهمان این برنامه خواهند بود و در ارتباط با فعالیتهای این موسسه در سطح کشور ؛ مطالبی را به سمع شنوندگان برنامه "خیرین اقتصادی" خواهند رساند.

"خیرین اقتصادی" پنجشنبه ها، ساعت 21 به سردبیری و تهیه کنندگی حسین سلطانی از رادیو اقتصاد به روی آنتن می‌رود.

بررسی دلایل افزایش هزینه های حمل ونقل زمینی

عنوان برنامه‌ای است از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد که روزهای جمعه از این شبکه پخش می‌شود. بررسی دلایل افزایش هزینه های حمل ونقل زمینی و نوسانات قیمتی در این بخش، عنوان بحث این هفته برنامه "خطوط تجاری" خواهد بود.

مسعود مهاجر، تحلیلگر مسائل اقتصادی کارشناس میهمان این برنامه خواهند بود. "خطوط تجاری" جمعه‌ها، ساعت 17 عصر به سردبیری مهسا میرچی از رادیو اقتصاد به روی آنتن می‌رود.

دورکاری و کارآفرینی در حوزه اشتغال بانوان با برنامه "زن و اقتصاد"

کاری از گروه خدمات و تجارت رادیو اقتصاد که پنجشنبه‌ها ساعت 20 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت. در برنامه این هفته "زن و اقتصاد" ؛ مرادی مدیر یکی از شرکتهای خدمات فناوری اطلاعات (IT) حضور خواهند داشت و به بحث پیرامون دورکاری و کارآفرینی با محوریت اشتغال بانوان خواهند پرداخت.

"زن و اقتصاد" پنجشنبه‌ها ساعت 20 به سردبیری افسانه جواهریان از شبکه رادیویی اقتصاد تقدیم علاقه مندان و مخاطبان ارجمند خواهد شد.

اقتصاد ونهادها

کاری از گروه صنعت رادیو اقتصاد که شنبه‌ها از این شبکه به روی آنتن می‌رود. بررسی ضرورت استفاده از ابزارها و روشهای نوین مدیریت در ادارات و سازمانهای دولتی ؛ عنوان موضوع این برنامه خواهد بود.

دکتر سعید شهباز مرادی کارشناس مجری بهمراه دکتر علیرضا پورتقی مدیر فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این برنامه حضور خواهند داشت و به تحلیل و بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

"اقتصاد و نهادها" هر هفته شنبه‌ها ساعت 19 به سردبیری مینا طاهری از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

بررسی نقش و ارتباط شرایط محیط کار در کاهش و یا افزایش میزان بهره وری

برنامه ای زنده از گروه صنعت رادیو اقتصاد که هر هفته جمعه از این شبکه به روی آنتن می‌رود. حفظ سلامت روان کارکنان در یک مجموعه و تاثیر آن در افزایش بهره وری ؛ موضوع و کارکرد اصلی این برنامه می‌باشد و اینکه ایجاد جو صمیمی همدلی، صداقت و احترام به کارکنان توسط کارفرما چه میزان در بالا رفتن و یا کاهش بهره وری در یک محیط کاری می‌تواند موثر و دخیل باشد ؛ موضوع بحث این هفته برنامه "صنعت و سلامت" خواهد بود. دکتر ببری استاد دانشگاه و مددکار اجتماعی بهمراه دکتر سید احمد رحیمی کارشناس مجری این برنامه پیرامون این موضوع به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. "صنعت و سلامت" هر جمعه ساعت 13:15 به سردبیری محمد مهدی شادبحر تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

فراتر از خبر

کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد که هر هفته روزهای جمعه به روی آنتن می‌رود. میزگرد بررسی و تحلیل اخبار اقتصادی در هفته ای که گذشت ؛ موضوع اصلی بحث این برنامه خواهد بود. "فراتر از خبر" هر جمعه ساعت 13 به سردبیری مهسا میرچی تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

بازار شب یلدا در مثلث اقتصادی

عنوان برنامه ایست از گروه دانش و پیشرفت که هر روز بجز جمعه‌ها ساعت 9 صبح از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد. میزگرد بررسی و مقایسه کیفیت و قیمت کالاها و اجناس مختلف در سال گذشته نسبت به امسال ؛ عنوان موضوع بحث این هفته برنامه "مثلث اقتصادی" خواهد بود.

 اخوان رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار کشوری ؛ نصرتی رئیس اتحادیه صنف قنادان و شیرینی پزان و مهاجران رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی میهمانان این برنامه خواهند بود.

رضا کیمیایی کارشناس و گزارشگر اقتصادی برنامه نیز گزارشهایی از صحبتها و نظرات مردم در زمینه موضوع برنامه تهیه نموده اند که در فواصل برنامه پخش خواهد شد.

"مثلث اقتصادی" هر روز بجز روزهای جمعه ساعت 9 بصورت زنده به سردبیری مریم الوندی تقدیم شنوندگان ارجمند خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها