رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در شش ماه اول امسال 2 میلیون نفر در سازندگی کشور نقش ایفا کردند که 10 هزار و 500 مدرسه مرمت و بازسازی شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۶۵

سردار مجید خراسانی امروز چهارشنبه با حضور در غرفه جام جم در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه در نیمه اول امسال دو میلیون نفر در کار سازندگی کشور مشغول فعالیت شدند، گفت:  100 هزار دانشجو، 300 هزار دانش آموز، هفت هزار ، 10 هزار فرهنگی و 11 هزار پزشک در این راستا فعالیت داشتند که مردم محلات مناطق محروم هم به این جمع پیوستند.

وی با بیان اینکه این فعالیت ها در 9 عرصه و 200 زمینه و در 20 هزار نقطه کشور صورت گرفته، افزود: ما در طول این مدت 10 هزار و 500 مدرسه را مرمت، زیباسازی و بازسازی کردیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه چهار هزار اردوی جهادی در مناطق محروم برگزار شد، تصریح کرد: 35 درصد شرکت کنندگان دختر و 65 درصد هم پسر بودند.

خراسانی اضافه کرد: 35 هزار  طی 80 ساعت آموزش و با همکاری سازمان فنی و حرفه ایی در روستاها مدرک معتبر گرفتند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، اظهارداشت: این سازمان ساخت هزار و 800 واحد مسکونی از هشت هزار واحد در دست ساخت را بر عهده دارد که بزودی همه این واحدها تحویل صاحبانشان می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: همچنین این سازمان با همکاری سپاه استان ساخت 12 هزار واحد برای دام و طیور این مناطق را بر عهده دارد که تا کنون پنج هزار واحد به صاحبان آنها تحویل داده شد و دو هزار واحد هم تا آخر این ماه به صاحبانشان تحویل داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها