در فاصله عید قربان تا چند روز پس از عید بزرگ غدیر 18 کنسرت سنتی، پاپ و کلاسیک در تهران روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۱۲۲۰۵

به گزارش خبرنگار ما، می‌توان گفت این ایام فرخنده و مبارک فرصت خوبی برای مخاطبان موسیقی محسوب می‌شود، چرا که در این ایام گروه‌های موسیقی سنتی، کلاسیک و پاپ روی صحنه می‌روند و برای تمام علاقه‌مندان به انواع موسیقی برنامه‌های ویژه‌ای طراحی شده است.

خواجه‌امیری و استقبال گسترده مردم

احسان خواجه‌امیری، خواننده موسیقی پاپ که بسیاری از قطعاتی که خوانده مورد توجه مردم واقع شده است، در روزهای 7، 8، 9 و یازدهم آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود. این کنسرت به دلیل استقبال مخاطبان و فروش همه بلیت‌ها تا سیزدهم آبان هم تمدید شده است. بنیامین بهادری دیگر خواننده موسیقی پاپ هم یازدهم و دوازدهم آبان در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. این کنسرت که «یک ماه پاییز» نام دارد در سئانس‌های 18 و 21 و 30 دقیقه برای علاقه‌مندان به اجراهای این خواننده جوان اجرا می‌شود.

من و بارون و بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش آلبوم موسیقی «من و بارون» را منتشر کرد، دوازدهم آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران کنسرتی را برگزار می‌کند. بیشتر مخاطبان این خواننده جوانانی هستند که پای ثابت کنسرت‌هایش هم هستند.

یک کنسرت آذری پرطرفدار

کنسرت آذری رحیم شهریاری و گروه «آراز» هم یکی از کنسرت‌های پرطرفداری است که همیشه با استقبال آذری‌زبان‌ها و حتی غیرآذری‌زبان‌ها مواجه می‌شود. این کنسرت هم در دو شب یعنی یازدهم و سیزدهم آبان در اریکه ایرانیان اجرا می‌شود.

خاطره‌بازها و گل آفتابگردان آریان

گروه موسیقی «آریان» هم که قرار بود نوزدهم آبان در دوسئانس و هجدهم آبان در یک سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه بروند، اجرای خود را برای سئانس ساعت 18 روز هجدهم آبان تمدید کردند. در این اجرا که با خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی همراه خواهد بود، گروه «آریان» قطعاتی از موسیقی پاپ و آلبوم‌هایی را که تاکنون داشته‌ است برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد. اما محسن یگانه که از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان «حباب» چند روز بیشتر نمی‌گذرد، بیستم آبان به برج میلاد تهران خواهد رفت. حمید عسگری و علی لهراسبی هم از دیگر خوانندگان پاپ هستند که روی صحنه خواهند رفت.

گروه‌های سنتی و کلاسیک

اما در میان خوانندگان کلاسیک و سنتی هم گروه آوای ماهان، هشتم و نهم آبان در تالار رودکی، گروه سنتی «سواران» یازدهم و دوازدهم آبان در تالار ایوان شمس و علی قمصری و علیرضا قربانی نوزدهم و بیستم آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها