محمد نفریه در گفتوگو با مهر در مورد شهریه های مهدهای کودک افزود: شهریه مهدهای کودک سراسر کشور به طور میانگین 17 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه که میزان افزایش شهریه ها حداقل 5 درصد و حداکثر 22.5 درصد است، گفت: با توجه به نوع مهد کودک ، شبانه ، روزانه و اینگه در چه منطقه ، شهر و استانی قرار گرفته و برای چه گروه سنی است شهریه های جدید تعیین شده است.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: بالاترین رقم شهریه 260 هزار تومان برای گروه سنی شیرخوار مربوط به شمیرانات و کمترین رقم آن نیز 40 تا 50 هزار تومان برای گروه سنی نوباوه و نوپا مربوط به استان های ایلام، هرمزگان، اذربایجان شرقی و غربی و ... است .
به گفته وی، تمامی مهدهای کودک موظف هستند شهریه های ابلاغی را در مهد کودک نصب کنند تا والدین بتوانند آن را رویت نمایند و هیچ مهدکودکی نیز حق افزایش نرخهای جدید را ندارد.
نفریه با اشاره به اینکه مهدهای کودک می توانند حداکثر چهار کلاس فوق برنامه برگزار کنند، گفت: در صورت استفاده از کلاسهای فوق برنامه شهریه ها 20 درصد افزایش پیدا می کند.
هویت ملی، پیشران خلاقیت در انیمیشن
در گفتوگوی «جامجم» با مدیرکل دفتر آبخیزداری؛
حسن روشن در گفتوگو ی اختصاصی با روزنامه «جامجم»:
دکتر همایون: حضرت فاطمه (س) الگویی بیبدیل برای نقشآفرینی بانوان در عرصه تمدنسازی هستند