با پیام صلح و دوستی بان کی مون

المپیک 2012 رسما آغاز شد

شب گذشته دنیا شاهد یکی دیگر از آیین‌های افتتاح المپیک بود،سی امین المپیک دنیا شب گذشته در لندن در حالی افتتاح شد که در اقصی نقاط جهان شاهد قتل و کشتار مردمانی هستیم که تیم‌های کشورشان در این المپیک حضور ندارند.مردمان 5 قاره جهان هر 4 سال یکبار گرد هم می‌آیند تا در این اتفاق ورزشی صلح و دوستی را با یکدیگر تجربه کنند اما...
کد خبر: ۴۹۰۸۲۴

به گزارش جام جم آنلاین،آیین افتتاح رسمی المپیک لندن شب گذشته از شبکه‌های گوناگون جهان پخش شد،المپیکی که برای همدلی،همراهی،دوستی و صمیمیت 5 قاره جهان هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود.

میلیاردها پوند برای این واقعه ورزشی هزینه شده است،اما کشوری که برگزار کننده آن است در قتل و کشتار و دخالت در امور دیگر کشورها سابقه درخشانی دارد! و در جنگ افروزی و کشتار مردم بیگناه دیگر کشورها نقش اول را در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی می‌کند.

سی امین دوره بازی‌های المپیک لندن در حالی آغاز شد که ملکه این کشور در فیلمی نمایشی به صورت نمادین و از قصر تو در توی خود با هلیکوپتر و با پرواز از فراز شهر لندن به استادیوم برگزاری افتاحیه آورده شد و سپس ملکه الیزابت به همراه همسرش با چتر در استادیوم فرود آمدند و با این فرود المپیک 2012 لندن رسماً آغاز شد.

آیین افتتاحیه المپیک 2012 لندن از ساعت 12:30 دقیقه به وقت تهران و ساعت 21 به وقت لندن به طور رسمی آغاز شد.در این مراسم که در حضور جمع کثیری از مسئولین کشورهای دنیا برگزار شد،تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم با انجام نمایش‌های گوناگون به تصویر کشیده شد.

ابتدای این مراسم با دهکده‌ای آغاز شد که نمادی از زندگی روستائیان قرون وسطی در انگلیس و دیگر کشورهای تحت قیمومیت این کشور بود. سپس این دهکده به سرعت برچیده شد و سپس زندگی مدرنتر جای آن را گرفت و شیوه صنعتی شدن انگلیس به تصویر درآمد.

در نمایش موزیکال دیگری تعدادی از کودکان با ملیت‌های گوناگون در وسط استادیوم بر روی تخت‌خواب‌های نورانی آرمیده‌اند که غول سیاه و بزرگی نمایان می‌شود و قصد دارد آنها را آزار دهد که پس از آن غول سیاه اهریمنی سقوط می‌کند.حال این غول سیاه اهریمنی به چه چیزی تشبیه شده است،قطعا این اقدام انگلیس بی هدف نخواهد بود.گرچه این غول اهریمنی بی شباهت به دولتمردان انگلیسی،آمریکایی و صهیونیستی نیست.

در این آیین همچنین پیام بان کی مون دبیرکل سازمان ملل که مردم جهان را به صلح دعوت کرد خوانده شد که البته مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

سپس تیم‌های کشورهای گوناگون به ترتیب با پرچم‌های خود وارد استادیوم شدند و رژه رفتند،گروه ورزشی 52 نفره جمهوری اسلامی ایران نیز با پرچم مقدس کشورمان در میان دیگر کشورهای حاضر دیده می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها