رزمایش موشکی پیامبر اعظم 7

اصابت همه موشک‌ها به هدف

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم (ص)7 با اشاره به توانمندی‌های موشکی سپاه و با اشاره به این همه موشک‌ها به هد و با دقت بالا اصابت کرد گفت:روزی که ما واردکننده سیم خاردار بودیم دشمنان کاری از پیش نبردند،به طور قطع امروز که سازنده و صادرکننده موشک هستیم دشمنان ملت ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
کد خبر: ۴۸۴۷۷۰

به گزارش سپاه نیوز از منطقه عملیاتی رزمایش، همزمان با برگزاری مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم(ص)7، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشریح روند برگزاری مرحله اصلی این رزمایش پرداخت.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه به فضل الهی تمامی سریال‌های پیش‌بینی شده رزمایش پیامبر اعظم(ص) 7 تاکنون به خوبی دنبال شده است گفت: تا این لحظه مواضع و پایگاه‌های پرتاب که در اقصی نقاط ایران اسلامی مستقر شده‌اند موشک‌های خود را با موفقیت پرتاب کرده‌اند و همه این موشک‌ها با موفقیت کامل به هدف پیش‌بینی شده در پایگاه شبیه‌سازی شده در منطقه جنوب کویر لوت اصابت کردند.

وی افزود: به دلیل آنکه نقطه اصابت همه موشک‌ها در این رزمایش یک پایگاه می‌باشد، سکوهای پرتاب در بسیاری از استان‌ها تا جنوب کویر لوت مستقرشد و با شلیک از نقاط مختلف کشور این پایگاه مورد اصابت موشک‌ها قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در این رزمایش انواع موشک‌های دور برد، میان برد و کوتاه برد مورد استفاده قرار گرفت گفت: برخی از این موشک‌ها تا 2هزار کیلومتر برد داشتند اما به دلیل نوع موقعیت انتخاب شده تا برد 1300 کیلومتر برای آنها پیش بینی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مرحله اصلی رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7 ،جنگنده بمب افکن‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین نیروی هوافضای سپاه پایگاه شبیه سازی شده را بمباران می‌کنند.

سردار حاجی زاده در ادامه اظهار داشت: رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7 ، هفتمین رزمایش از سلسله رزمایش‌های سالیانه نیروی هوافضای سپاه است که موجب آمادگی بیش از پیش نیروها می‌شود.

وی با بیان اینکه بیگانگان از برگزاری این رزمایش ، تحلیل‌ها و محاسبات خاص خود را خواهند داشت در واکنش به تهدیدات بیگانگان گفت: روزی که ما وارد کننده سیم خاردار بودیم آنها نتوانستند کاری را از پیش ببرند، به طور قطع امروز که سازنده و صادر کننده موشک هستیم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تاکید کرد: ما تا زمانی که مردم شریف و دلاور ایران اسلامی، سپاه، بسیج و ارتش را داریم دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند بود، ما باید محکم و استوار ایستاده و مسیر انقلاب را پیش ببریم و به طور قطع با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت مشکلی در مسیر راهمان پیش نخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها