مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم آغاز شد

شلیک ده‌ها فروند انواع موشک

با شلیک ده‌ها فروند موشک‌های برد بلند، میان برد و کوتاه برد مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 7 آغاز شد.در همین حال فرمانده نیروی هوافضای سپاه از آزمایش جدیدترین موشک بالستیک رادارزن در آینده نزدیک خبر داد.این موشک می‌تواند علیه انواع سپرهای موشکی ازجمله گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شلیک شود.
کد خبر: ۴۸۴۷۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز، مرحله اصلی رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک‌های برد بلند، میان برد و کوتاه برد به سمت پایگاه شبیه‌سازی شده در جنوب کویر لوت آغاز شد.

وجه تمایز رزمایش موشکی پیامبر اعظم(7) با رزمایش‌های گذشته این است که در این رزمایش بر خلاف رزمایش‌های گذشته که سامانه‌ها از یک نقطه مشترک اهداف متفاوتی را مورد اصابت قرار می‌دادند در این رزمایش مواضع شلیک متفاوت، نقطه هدف ثابتی را مورد اصابت قرار دادند.

در پایان مرحله اصلی رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7، جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوافضای سپاه پایگاه پیش بینی شده را بمباران و سپس هواپیماهای بدون سرنشین، این پایگاه شبیه سازی شده را مورد هدف قرار خواهند داد.

موشک بالستیک رادارزن سپاه بزودی آزمایش می‌شود

در همین حال فرمانده نیروی هوافضای سپاه از آزمایش جدیدترین موشک بالستیک رادارزن در آینده نزدیک خبر داد.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توان ایران در طراحی و ساخت موشک بالستیک رادارزن، گفت: کشور دیگری را سراغ نداریم که چنین موشکی را در اختیار داشته باشد.

حاجی زاده با بین اینکه این موشک بزودی تست و آزمایش خواهد شد، افزود: برد این موشک فعلاً 300 کیلومتر است که بزودی برد آن را نیز افزایش خواهیم داد.

این موشک بالستیک که برای هدف قرار دادن مراکزی که تشعشعات راداری از خود ساطع می کنند به کار می رود، می تواند علیه انواع سپرهای موشکی ازجمله گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شلیک شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها