معاون وزیر راه اعلام کرد:

حمایت ویژه از انبوه سازان

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از تولید وسرمایه ایرانی نام گذاری شده است از سرمایه گذاران برای بازسازی بافت فرسوده حمایت ویژه می شود.
کد خبر: ۴۶۹۸۳۵

مجید کیان پور به نام گذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جانب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با حمایت هایی که از انبوه سازان و سرمایه گذاران صورت می گیرد درپی ایجاد انگیزه بیشتر آنها، برای بازسازی بافت فرسوده هستیم.

وی ادامه داد: در سال 90 حدود 112 هزار واحد بافت فرسوده، نوسازی شده است و این نشان می دهد بافت فرسوده از ظرفیت بالایی برای فعالیت مردم، بخش خصوصی، سرمایه گذاران و انبوه سازان برخوداراست .

معاون وزیرراه و شهر سازی افزود: مقایسه عملکرد سال89 و90 در بافت فرسوده نشان می دهد، در سال 90 ، 37 درصد افزایش نوسازی در بافت فرسوده داشته ایم و 100 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده پیش بینی شده ، افتتاح شده است.

وی همچنین گفت: با بستر سازی برای نوسازی در بافت فرسوده ، مشارکت و محوریت ساکنین این مناطق وکمک سایر دستگاهها، درسال91 برای افتتاح 120هزار واحد برنامه ریزی شده است.

کیان پور افزود: با توجه به شناسایی 72 هزار هکتار محدوده بافت فرسوده در461 شهر، حدود 5400 هکتار قبل از سال 89 نوسازی آن اجرا شده بود ، در سال 90 حدود 1400 هکتار نوسازی در بافت فرسوده صورت گرفته است، این نشان دهنده رشد شتابان ، منطقی و قابل قبول برای نوسازی در بافت فرسوده است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها