ما نسل گیم‌کلوب‌ها و گیم‌نت‌هاییم، نسل بازی‌های آنلاین text based، نسلی هستیم که کل روند پیشرفت بازی‌ها و کنسول‌هارو دیدیم از کمودور و اسپکتروم خاطره داریم، نسلی هستیم که تو توپخونه دنبال دفترچه فینیشر‌های مورتال کامبت و تکن سگ دو می‌زدیم.
کد خبر: ۴۶۸۳۴۸

ما با کارتون‌های دیزنی بزرگ شدیم، شروع پیکسار و دریم ورکس رو دیدیم، مولان و شیرشاه و پوکوهانتس و دیو و دلبر و دیجیمون نگاه می‌کردیم نه ben 10 و dragon ball و این چرت و پرتا. ما نسلی هستیم که می‌دونیم تو فلاپی هم می‌شه بازی ریخت، می‌شه با کامـــــپیوتر ۱۰۰ گیگاهرتزی و ۸ مگ رم river rader بازی کرد. ما نسل هری پاتر هستیم نه ادوارد کالن و این سوسول‌ها، هری پاتر با ما بزرگ شد، همسن و سال ما عاشق شد، ما دوستی هری و رون و هرمیونو درک کردیم چون تمام بچگیمونو با هم‌گذروندیم.

ما آخرین کسایی هستیم که اول تاریخ تولد میلادیمون با یک شروع می‌شه. ما نسلی هستیم که با دایل آپ فیلم دانلود می‌کردیم. ما نسلی هستیم که با سی‌دی‌من و واکمن آهنگامونو گوش می‌دادیم نه با آی‌پاد و آیفون. ما نسل لگو و اکشنمن‌هاییم، نسل بتمن‌های تیم برتون و تایتانیک جیمز کامرون. نسلی هستیم که اوج رئال مادرید و برزیل افسانه‌ای رو دیدیم.

ما نسل رونالدوی برزیلی هستیم، دیدیم که مارادونا یه تنه آرژانتینو قهرمان جام جهانی کرد، اون موقع‌ها اولیور کان خوفناک‌ترین دروازه‌بان دنیا بود. المپیک ۲۰۰۰ سیدنی نوستالژیای پیگیری‌های ورزشی کودکی‌هایمان است، جشن‌ها و تکاپوی دنیا را در میلنیوم دیدیم و اولین خاطرات جدی زندگی خیلی‌هایمان شاید اینها باشد. ما نسل star wars و lord of the rings هستیم، میکی ماوس و گوفی را می‌شناسیم. ما کسایی هستیم که اولین تصویر سه‌بعدی عمرمون رو روی جلد مجله جدول دیدیم. نسلی هستیم که می‌دونیم آدامس پولا چه مزه ایه و کانادای شیشه‌ای چه طعمی داره.

نسل ما هفتادی‌ها پر از نوستالژی‌های رنگارنگه.

ما هم یه جورایی تغییرات عظـــیم دنیـــارو تو این چند ساله دیدیم، از شیوع سرطان مانند اینترنت تا دور شدن آدم‌ها. ما نسلی هستیم که باید به خومون افتخار کنیم برای داشتن این همه خاطره و نوستالژی مشترک. ما نسل پرباری هستیم.

از: وبلاگ فیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها