بازیگران با نقش‌هایشان در ذهن‌مردم برای خود جا باز می‌کنند. مردم معمولا نقش‌هایی را به خاطر می‌سپارند که یا خود نقش متفاوت باشد یا بازیگر به نوعی آن را اجرا کرده باشد که برای مردم تازگی داشته باشد. در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم برخی بازیگران این شانس را یافتند که نقش‌های متفاوتی را در تلویزیون و سینما عهده‌دار شوند و مردم هم این اقبال را پیدا کردند تا برخی از این بازیگران را در سریال‌هایی که برای نوروز تولید شده، دوباره ببینند. مردم با ذهنیت مثبت به تماشای بازیگرانی می‌نشینند که از آنها خاطره خوش دارند و ما هم آرزو می‌کنیم نقش‌های نوروزی این بازیگران به نوعی باشد که ذهنیت مثبت مردم را درباره آنها تغییر ندهد.
کد خبر: ۴۶۱۹۷۰

هومن برق‌نورد امسال با بازی در سریال«ساختمان پزشکان» بین مردم به محبوبیت رسید. او در ساختمان پزشکان نقش «ناصر» برادر دکتر نیما را بازی می‌کرد، شخصیتی که ویژگی‌های خاص خودش را داشت و رفتار و گفتارش کاملا برخلاف نیما بود. او خُرده خلافکاری بود که توانسته بود جای خودش را در دل پدر و مادرش باز کند. برق‌نورد در ساختمان پزشکان هر جا که کارش با نیما به اختلاف می‌کشید، او را تهدید می‌کرد و با اشاره به انگشتان دستش می‌گفت: همین چهار تا انگشت را...! این دیالوگ در طول پخش سریال و مدت‌ها بعد از آن تکیه کلام بسیاری از مخاطبان ساختمان پزشکان بود. برق‌نورد استعداد بازی در نقش‌های کمدی را چند سال پیش در سریال «اشک‌‌ها و لبخندها» ساخته حسن فتحی به نمایش گذاشت. این بازیگر نوروز با سریال «چک برگشتی» به شبکه یک سیما می‌آید.

میرطاهر مظلومی دیگر بازیگری است که با بازی در سریال تا ثریا و نقش «مراد» بین مردم به شهرت رسید. او در اوج بحران و تنش همه را تهدید می‌کرد که «بنزین می‌ریزم روم، خودمو آتیش می‌دم»(نقل به مضمون)! مظلومی سال‌هاست که در تلویزیون نقش‌های مختلف را بازی می‌کند، اما واقعیت این است که او با نقش مراد بیشتر از همیشه دیده شد.این بازیگر نوروز 91 با سریال دختری به نام آهو، به شبکه تهران می‌آید.اکبر عبدی امسال برای بازی در فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی رضا عطاران سیمرغ جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. او در این سریال نقش «مادر» عطاران را بازی می‌کند. عکس او در این نقش هنوز هم روی جلد بسیاری از مجلات چاپ می‌شود. عبدی بعد از سال‌ها عید نوروز با سریال«جَنگ بازی» به شبکه یک سیما می‌آید. عبدی، حرفه بازیگری را با تلویزیون و سریال‌هایی مانند بازم مدرسه‌ام دیر شد و محله برو و بیا آغاز کرد و در ادامه تبدیل به یکی از ستاره‌های سینمای ایران شد.

سعید پورصمیمی، یکی از بهترین بازی‌های خود را در فیلم «یک حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی و نقش«دایی» به نمایش گذاشت. بینندگان تلویزیون او را با سریال «در پناه تو» و نقش پدر محمد(حسن جوهرچی) به یاد می‌آورند. پورصمیمی بازی در فیلم‌هایی مانند ناخدا خورشید را هم در پرونده کاری خود دارد. این بازیگر پیشکسوت نوروز 91 با سریال «سیر و سرکه» به شبکه 2 سیما می‌آید. او در این سریال با بازیگرانی مانند پری امیرحمزه، پروین قائم‌مقامی و محمود پاک‌نیت همبازی است.

طاهره آشیانی ‌/ ‌گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها