با تایید بانک توسعه اسلامی

بانوی ایرانی کارآفرین برتر جهان اسلام

یک بانوی ایرانی با تایید بانک توسعه اسلامی کارآفرین برتر جهان اسلام شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۰۷

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، بر اساس گزارش ارسالی از سوی بانک توسعه اسلامی ، "فاطمه مقیمی" به عنوان یکی از برندگان جایزه این بانک برای مشارکت بانوان در توسعه شناخته شده است.

براساس گزارش بانک توسعه اسلامی، مقیمی برای پیشگام بودن در بخش فعالیتهای بانوان کارآفرین در حوزه حمل و نقل و حمایت از توسعه اقتصادی منطقه ای و ملی به عنوان برنده دریافت جایزه این بانک برگزیده شده است.

در سی و هفتمین اجلاس سالانه هیأت عامل بانک توسعه اسلامی که در تاریخ 15-14 فروردین 1392 در خارطوم – سودان برگزار می شود، جایزه بانوان برگزیده اهدا خواهد شد.

این گزارش می افزاید: در مراسم مذکور، جایزه نقدی به مبلغ 25 هزار دلار، گواهینامه و یک نشان به مقیمی به عنوان برنده اهدا خواهد شد.

"احمد محمد علی"، رئیس گروه بانک توسعه اسلامی ضمن تبریک این موفقیت به وزیر امور اقتصادی و دارایی، اقدامات  ایران در راستای حمایت از حضور و مشارکت بانوان در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را قابل تقدیر و تحسین بر شمرده است.

طی دو سال گذشته شهرک علمی- تحقیقاتی اصفهان و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به دلیل دستاوردها و فناوریهای برجسته در زمینه علوم و تکنولوژی موفق به دریافت جایزه یکصد هزار دلاری این بانک شده‌اند.

 این موسسات در میان سازمانهای علم و فن‌آوری جهان اسلام موثر در توسعه اقتصادی واجتماعی، بالاترین امتیاز را کسب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها