2 دختر بچه از این محله با حکم قضایی تحویل بهزیستی شدند

کودکان این محله مجبور به گدایی هستند

همسرآزاری، مهم‌ترین علت تماس با اورژانس اجتماعی

مدیرکل اورژانس اجتماعی (123) گفت: همسرآزاری، کودک‌آزاری، اقدام به خودکشی و سالمندآزاری عمده‌ترین دلیل تماس‌ با اورژانس اجتماعی است.
کد خبر: ۴۵۷۴۹۱

مجید ارجمندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در 6ماهه نخست امسال 210 هزار تماس با اورژانس اجتماعی برقرار شده است، افزود: از این میان 44 هزار تماس به ارائه خدمات منجر شده است. وی با بیان این که در حال حاضر خط تلفنی 123 اورژانس اجتماعی و مراکز مداخله در بحران اورژانس به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: ارائه خدمات ماشین‌های اورژانس در گروی تامین نیروی انسانی است، ضمن این‌که از مراکز درخواست شده تا تعدادی از خودروها در طول شب آماده ارائه خدمات باشند.

مدیرکل اورژانس اجتماعی در ادامه با بیان این‌که اورژانس اجتماعی تهران دارای 21 دستگاه خودروست، عنوان کرد: ظرفیت استان تهران بیش از این است و در صورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعداد خودروها 2برابر می‌شود.

ارجمندی گفت: در حال حاضر 198 دستگاه خودروی اورژانس، 144 مرکز مداخله در بحران و اورژانس و 101پایگاه خدمات اجتماعی در کشور مشغول فعالیت است.

وی همچنین با بیان این‌که تعداد مراکز اورژانس اجتماعی تا پایان برنامه توسعه 5ساله از 144 شهرستان به 400 شهرستان افزایش می‌یابد، اضافه کرد: برای تحقق این موضوع به تامین خودرو و بودجه نیاز است.

اورژانس اجتماعی 20 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

به گفته وی، اورژانس اجتماعی برای حفظ وضعیت فعلی نیازمند 20 میلیارد تومان بودجه است و تحقق هرگونه برنامه توسعه‌ای به تخصیص بودجه بیشتر نیاز دارد.

مدیرکل اورژانس اجتماعی افزود: عمده‌ترین مشکل اورژانس اجتماعی تامین نیروی انسانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها