فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی جیب‌برها به بهشت نمی‌روند، وال‌استریت، به روح پدرم، برای دومین بار، همه‌چی رو براهه و 17 فیلم دیگر امروز و فردا 19 و 20 آبان ماه از شبکه های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۶

شبکه یک

جیب‌برها به بهشت نمی‌روند ـ امروز ساعت 40‌/‌14

وال‌استریت ـ امشب ساعت 22

به روح پدرم ـ امشب ساعت 24

برای دومین بار ـ فردا ساعت 16

همه چی رو براهه ـ فردا ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌سینمایی جیب‌برها به بهشت نمی‌روند امروز ساعت 40‌‌‌/‌‌‌14 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

دلشاد، دستفروش دوره‌گردی است که به خاطر مشکلات مالی و اجاره‌خانه عقب افتاده‌اش ناچار می‌شود، راه‌های جدیدی را برای به دست آوردن پول بیازماید. اما همه راه‌ها به روی او بسته می‌ماند. تنها، راهی غیرمعمول او را وسوسه می‌کند که سرانجام او در برابر بزرگ‌ترین و غیرمعمول‌ترین واقعه زندگی‌اش قرار می‌گیرد. واقعه‌ای مرگبار که ظاهراً تنها عشق توان مقابله با آن را دارد.

علیرضا خمسه، آتنه فقیه‌نصیری، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی و حسین محب‌اهری در فیلم سینمایی جیب‌برها به بهشت نمی‌روند به کارگردانی ابوالحسن داوودی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی وال‌استریت به کارگردانی اولیور استون هم امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

تاجر جوانی به نام جیک با همدستی پدر نامزدش گوردون که از اسطوره‌های بازار بورس وال استریت است، تصمیم می‌گیرد به شکل بی‌رحمانه‌ای اقتصاد مالی اجرایی بورس را از پای درآورد. مایکل داگلاس و‌ چارلی شین، بازیگران این فیلم هستند.

همچنین امشب ساعت 24 فیلم به روح پدرم به کارگردانی سیدجواد رضویان و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.داستان فیلم ماجرای جوانی است که پدرش از دنیا رفته است. شب‌هنگام پدر به خواب او می‌آید و از او می‌خواهد تا بدهی‌هایش را به چند نفر پرداخت کند اما این موضوع ابتدای ماجرای پیش‌بینی نشده دیگری است.

جواد رضویان، یوسف تیموری، احمد پورمخبر، فریده سپاه منصور، محمود بهرامی و کیومرث ملک‌مطیعی در فیلم سینمایی به روح پدرم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی برای دومین‌بار به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی هم فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

احمد که به‌رغم وضع مالی خویش در حفظ کانون خانواده ناموفق بوده و بدبینانه به تشکیل خانواده‌ای جدید نگاه می‌کند، در زندگی جدید نیزبا رفتارش بار دیگر خانواده را در معرض متلاشی شدن قرار می‌دهد.

فیلم تلویزیونی« برای دومین‌بار» با هنرمندی لیلا زارع و میکائیل شهرستانی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «همه‌چی روبراهه» هم به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی فردا ساعت 24 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره بابک و سارا زن و شوهری است که هر دو در رشته هتلداری تحصیل کرده و در یک هتل مشغول به‌کارند، آنها با وجود داشتن فرزندی 10 ساله در آستانه طلاق قرار دارند. پس از آن‌که سارا مدیر تشریفات می‌شود رابطه آنها بغرنج‌تر می‌شود. در این اوضاع بابک تحت تاثیر یک اتفاق، قابلیت این را پیدا می‌کند که ذهن زن‌ها را بخواند و این ماجرا به او کمک می‌کند تا از زوایای پنهان ذهن سارا و دختر و خواهرانش که در این مدت از آنها دور بوده، آگاه شده و رابطه آنها اصلاح شود.

رامتین خداپناهی، نگین صدق‌گویا، ساعد هدایتی، فرهاد بشارتی، غزال جزایری و رابعه اسکویی در فیلم تلویزیونی «همه چی رو براهه» بازی کرده‌اند.

شبکه دو

تا حضور ـ ‌امروز ساعت 30/14

گناه کوچک ـ فردا ساعت 30/17

اگر تو نبودی ـ فردا ساعت 23

فیلم تلویزیونی «تا حضور» هم امروز ساعت 30/14 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره سه سهمیه عمره دانش‌آموزی است که از طرف منطقه به یک مدرسه اختصاص داده شده است. مدیر و معاونت پرورشی مدرسه تصمیم می‌گیرند که دانش‌آموزان واجد شرایط را در یک مسابقه انتخاب و معرفی کنند. رقابت این دانش‌آموزان برای تصاحب این امتیاز اتفاقات این فیلم را رقم می‌زند.

محمد کاسبی، نادیا دلدارگلچین و امید آهنگر در فیلم تلویزیونی «تا حضور» به کارگردانی بهرام درخشان و تهیه‌کنندگی عباس غلامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «گناه کوچولو» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بهروز مفید امروز ساعت 30/17 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

شاهین نوجوانی است که تازه دیپلم گرفته و با سه نفر از همسن و سال های خود در انتظارند تا پیش دانشگاهی را بگذرانند و آینده را رقم بزنند. شاهین با دختردایی خود نامزد است. او در پی دعوا با پسر همسایه و از سر عصبانیت، سرقتی انجام می‌دهد و دستگیر می‌شود که برای او سوءسابقه درست می‌شود.

فرهاد بشارتی، فرشته سرابندی، جلیل فرجاد، آتش تقی‌پور و علی تقوازاده در فیلم تلویزیونی «گناه کوچولو» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «اگر تو نبودی» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی مجید اوجی فردا ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره گروهی آمارگیر جوان است که از سوی سازمان آمار و تحقیقات گردشگری برای انجام پروژه‌ای به جزیره کیش می‌روند. فردوس کاویانی، عاطفه رضوی و حمیدرضا پگاه در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه

ویر ـ‌ امروز ساعت 10

خانواده خوشبخت ـ امروز ساعت 15/15

همکلاسی آسمان ـ امشب ساعت 15/20

نهنگ خشمگین ـ امشب ساعت 30/23

ردگیر ـ فردا ساعت 15/10

تمساح ـ فردا ساعت 15/14

فیلم سینمایی «ویر» به کارگردانی آنیل شارما نیز امروز ساعت10 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

فیلم خانواده‌های خوشبخت هم امروز ساعت 15/15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

پدر خانواده که نسبت به همسرش رفتار خوبی ندارد به طرز مشکوکی کشته می‌شود. بازرس مورس به فرزندان پسر او مشکوک می‌شود اما پس از کشته شدن فرزندان مقتول سردرگم می‌ماند.

فیلم تلویزیونی «همکلاسی آسمان» به کارگردانی محمود ناظری هم امشب ساعت 15/20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

سمانه در تکاپوی زندگی پرتلاطم روزمره با پیرزنی روشن‌ضمیر آشنا می‌شود که راز 20 ساله فراق فرزند بر دل اوست، کشف راز سرگذشت حسین، فرزند این پیرزن، سمانه را وامی‌دارد تا به عنوان یک دختر دانش‌آموز مخاطب روایت سرگذشت او باشد.

محمود مقامی، عباس محبوب، فخرالدین صدیق شریف، فرحناز منافی ظاهر و فاطمه طاهری در فیلم تلویزیونی همکلاسی آسمان هنرمندی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نهنگ خشمگین» به کارگردانی مایکل اندرسون هم امشب ساعت 30/23 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کاپیتان نولان، تصمیم می‌گیرد با شکار نهنگی موسوم به نهنگ قاتل و فروش آن پولدار شود. او با کشتی کوچکش و دو مرد و یک زن به محل زندگی نهنگ‌ها می‌رود و نهنگی را شکار کرده و به عرشه کشتی می‌آورد،غافل از این‌که آن نهنگ ماده بوده و نوزادی درشکم داشته است.

ریچارد هریس و شارلوت رامپلینگ در فیلم سینمایی نهنگ خشمگین محصول 1977 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «ردگیر» هم به کارگردانی اپن شارپ، فردا ساعت 15/10 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «تمساح» به کارگردانی گریگ مکلیان فردا ساعت 15/14 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پیتر روزنامه‌نگار جوانی است که برای نوشتن گزارشی درباره تمساح‌ها به آمریکای جنوبی، جزیره تمساح‌ها می‌رود. او به همراه چند گردشگر دیگر سوار قایق مخصوص این کار می‌شود. آنها سفر خود را به پایان می‌رسانند و در حال برگشت هستند که ناگهان از دوردست چند منور در آسمان می‌بینند.

شبکه چهار

سیکو ـ امروز ساعت 30/15

باران‌ساز ـ فردا ساعت 12

مرزهای گذشته ـ فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «سیکو» به کارگردانی مایکل مور امروز ساعت 30‌/‌15 ازشبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «باران‌ساز» فردا ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

رادی بیلور، دانشجوی جوان رشته حقوق مجبورمی شود برای وکیل متقلبی به نام استون کار کند، وکالت 2 پرونده به او ‌سپرده می‌شود که یکی مربوط به پیرزنی است که می‌خواهد وصیت‌نامه‌اش را تغییر دهد و خانواده‌اش را از ارث محروم کند و دیگری مربوط به مرد جوانی است که سرطان خون دارد اما شرکت بیمه از پرداخت هزینه‌های درمان او خودداری می‌کند.

فیلم سینمایی «باران‌ساز» با بازی مت‌ دیمون و دنی دویتو به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است.

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» فردا ساعت 30‌/‌20 درقالب برنامه«سینما چهار» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درمورد پلیسی به نام مایک است که درگیر یک پرونده قتل‌های زنجیره‌ای در تونل‌های زیرزمینی است. یک روز هنگام تعقیب و گریز، قاتل در یکی از تونل‌ها براثر برخورد با یکی از ترن‌ها، در زمان سفر می‌کند و به حدود 25 سال قبل برمی‌گردد.

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» به کارگردانی یورگو پاپا واسیکیو ساخته شده است.

شبکه تهران

دزد عروسک‌ها ـ امروز ساعت 30‌/‌13

جنگاوران زمین و آسمان ـ 30 دقیقه بامداد فردا

سه زن در خانه ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم سینمایی «دزد عروسک‌ها» نیز به کارگردانی محمدرضا هنرمند امروز ساعت 30‌/‌13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه‌هایش را از دردسرهای صاحبخانه‌شان، «خورخور»، نجات دهد. اما عجوزه‌ای که بیرون از شهر زندگی می‌کند و نمی‌خواهد آنها روی آرامش به خود ببینند، پسرش، گنجو را وادار می‌سازد تا پول آنها را برباید. بچه‌ها تصمیم می‌گیرند با فروش عروسک‌های خود پول خانه را فراهم کنند، اما گنجو پیش‌دستی می‌کند و عروسک‌ها را هم می‌رباید.

آزیتا حاجیان، رسول نجفیان، مهراوه شریفی‌نیا، منوچهر آذری، اکبر عبدی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «دزد عروسک‌ها» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جنگاوران زمین و آسمان» به کارگردانی پینگ هی محصول 2003 کشورهای چین و هنگ‌کنگ 30دقیقه بامداد فردا، از شبکه تهران باز پخش می‌شود.

فردا همچنین ساعت 30‌/‌13 فیلم سینمایی «‌سه زن در خانه»، محصول 2008 کشور آمریکا از شبکه تهران پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره رز، الیزابت و بردی سه زن میانسال است که می‌خواهند یک خانه قدیمی را بازسازی کنند و هزینه فروشش را صرف امور خیریه به نفع کودکان بی‌سرپرست کنند. فرانک شوهر رز که مرد آرام و مهربانی است دچار سرطان می‌شود و سعی می‌کند این مساله را طوری به همسرش بگوید که او را آرام آرام برای پذیرش این مساله آماده ‌کند.

شبکه شما

داور قاطع است ـ امشب ساعت 45‌/‌23

آلواتان ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم تلویزیونی «داور قاطع است» هم امشب ساعت 45‌/‌23 از شبکه شما پخش می‌شود.

بهادر به نقل خاطرات خود می‌پردازد. این‌که چگونه به دنیا آمده و به رشته فوتبال و شغل داوری علاقه پیدا کرده است. او در این مسیر به موانعی سخت اشاره می‌کند.

کیوان صباغ، احمد فخر و جواد احمدی در فیلم تلویزیونی «داور قاطع است» به کارگردانی سعید توکلی‌فر و تهیه‌کنندگی مهدی شریفی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «آلواتان » به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی اسماعیل خضری هم فردا ساعت 30‌/‌13 روی آنتن شبکه شما می‌رود.

در سال 1359 درمنطقه‌ای به نام آلواتان نیروهای عراقی به تحرک مرزی پرداخته، گاه و بیگاه به روستاهای این منطقه شبیخون زده و اموال آنان را سرقت می‌کنند. مردم و نیروهای ژاندارم با آنان درگیر می‌شوند و در نهایت موفق می‌شوند آنان را از منطقه بیرون کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها