زمین خوار بزرگ شمال تهران به اتهام کارچاق کنی دستگیر و ده ها مالباخته علیه این متهم سابقه‌دار شکایت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۰۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، از چندی پیش شکایت های متعدد مردمی در ارتباط با فروش املاک گرانقیمت در شمال تهران با اسناد و  مدارک جعلی با دستور دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران برای پیگیری و تحقیق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت این بار زن میانسالی با حضور در داسرای جنایی به دادیار هاشمیان گفت: پسر من کارمند یک اداره دولتی است که به دلیل تخلف مالی بازداشت شده بود.

وی افزود: وقتی در دادسراها پیگیر کار فرزندم بودم فردی با معرفی خود به نام «محمد مهدی» عنوان کرد به دلیل آشنایی با قاضی پرونده می تواند زمینه آزادی فرزندم را فراهم کند و به این بهانه 50 میلیون تومان از من پول دریافت کرد و سپس در چند مرحله که اعتماد مرا جلب کرده بود او خودروی پژو پارس مرا ربود و متواری شد.

در پی شکایت و بررسی و تحقیق در پلیس آگاهی مشخص شد این متهم یک مجرم سابقه دار است و پیش از این نیز به اتهام کلاهبرداری و جعل، دستگیر و 15 آدرس متفاوت دارد.

در حالیکه تحقیق در این زمینه ادامه داشت چندین فقره شکایت دیگر مطرح و ماموران سرانجام موفق شدند با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آورند مخفیگاه متهم را شناسایی و با وجود درگیری خانواده متهم با پلیس برای فراری دادن وی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی همچنین خودروی سرقتی زن مالباخته را کشف و ضبط کنند.

با تحقیق از متهم وی اعتراف کرد که با همدستی دو نفر دیگر اقدام به جعل و کلاهبرداری گسترده از مردم را نموده و در چندین مرحله با فروش زمین های متفاوت متعلق به مردم در منطقه کامرانیه، کرج و منطقه 22 تهران چندین میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

متهم اعتراف کرد: ابتدا با شناسایی زمین مردم و شناسایی هویت مالکان آنها در مرحله بعدی هویت آنها را جعل و سپس مبادرت به فروش این زمین ها را می کرده و متواری می شدیم.

در پی این اعترافات و ثبت 10 شکایت از مالباختگان دو همدست متهم نیز در دو عملیات جداگانه در شهر ری و تهران دستگیر شدند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران از مردم خواست چنانچه افرادی به شیوه کارچاق کنی و یا فروش زمین با اسناد و مدارک جعلی از آنها کلاهبرداری شده به پایگاه سوم پلیس اگاهی تهران در میدان نیلوفر و یا شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

ناصر صبوری – دبیر گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها