عصر روز شنبه بار دیگر یک نخبه ایرانی مورد هدف مهاجمان تروریست قرار گرفت. داریوش رضایی‌نژاد که براساس گزارش برخی از خبرگزاری‌ها دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی بود، مقابل منزل خود ترور شد.
کد خبر: ۴۱۷۴۳۰

به گزارش منابع خبری، وی دانشجوی رشته برق بوده و طبق اطلاعات رسیده، همسر وی نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

به گزارش «جام‌جم»، داریوش رضایی‌نژاد 35ساله عصر روز گذشته هنگام خروج از منزل خود به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بوده وصورتشان را پوشانده بودند، بعد از شلیک گلوله در خیابان بنی‌هاشم تهران جان باخت.

محمد شهریاری، قاضی ویژه قتل تهران درباره این حادثه تاسف بار به خبرنگار ما گفت: مهاجمان نقابدار با حضور مقابل منزل داریوش رضایی‌نژاد، وی را هنگام خروج از خانه هدف اصابت گلوله قرار دادند.به گفته شهریاری، با شنیدن صدای شلیک همسر رضایی‌نژاد که از خانه خارج شده بود نیز هدف گلوله قرار گرفت.در پی این حادثه مردم سراسیمه خود را به محل حادثه رسانده و هر دو مجروح حادثه به بیمارستان شهید چمران منتقل شدند.

تا لحظه تنظیم این خبر اطلاعات دقیقی از جزئیات این ترور منتشر نشده است اما شامگاه شنبه و در اولین ساعات پس از این ترور برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اطلاعات ضد‌ونقیضی از شخص ترور شده مخابره کرده ‌بودند.

این در حالی است که ترور روز شنبه از برخی جهات شبیه ترور چند دانشمند ایرانی در 2سال گذشته بوده است اگرچه هنوز مشخص نیست هدف عاملان ترور دقیقا چه بوده است.

ساعاتی پس از انتشار این خبر،‌رئیس دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور دانشجوی این دانشگاه خواستار پیگیری این حادثه تروریستی از سوی مجامع قضایی و امنیتی شد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است: شهید داریوش رضایی‌نژاد از نخبگان علمی و دانشجوی کارشناسی ارشد برق، گرایش قدرت دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی می‌باشد. اینجانب ترور این شهید را محکوم کرده و این نشان می‌دهد که دشمنان خارجی ملت شریف ایران از توانایی‌های علمی به هراس آمده و بدین جهت به دنبال ترور نخبگان علمی جامعه افتاده‌اند. همانگونه که در رابطه با شهید شهریاری و شهید علیمحمدی اتفاق افتاد.

این جانب به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده شهید رضایی‌نژاد و جامعه دانشگاهی این شهادت را تبریک و تسلیت عرض کرده و خواهان بررسی این موضوع از طریق مجامع قضایی و مجامع بین‌المللی هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها