مورینیو بهترین مربی حال حاضر فوتبال

رونالدو: مرا با مسی مقایسه نکنید

کریستیانو رونالدو، مهاجم جنجالی باشگاه رئال مادرید که همیشه از حواشی بسیار زیادی در فعالیت حرفه‌ای و زندگی خصوصی‌اش برخوردار بوده است، نتوانست با درخشش همیشگی خود رضایت هواداران تیم را در فصل گذشته از آن خود کرده و مورینیو را به اهداف مورد نظرش نزدیک کند.
کد خبر: ۴۱۵۴۹۹

با این وجود او اعلام کرد که علاقه زیادی برای ادامه فعالیت در این تیم داشته و قصد ندارد رئال را به منظور حضور در تیم‌های دیگر ترک کند.

او در این رابطه تاکید کرد: اخیرا باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی نجومی برای خرید من اعلام کرده و مالکان این باشگاه حاضر شده‌اند برای من میلیون‌ها یورو هزینه کرده و رضایت روسای رئال را به دست آورند. رقم پیشنهادی بسیار وسوسه‌انگیز بوده و شاید هر کسی را برای فعالیت حرفه‌ای با شک و شبهه مواجه کند. اما نکته‌ای که باید اشاره‌ای به آن داشته باشم این است که قصد جدایی از این تیم و حضور در تیم‌های دیگر را نداشته و تصمیم دارم به مدت یک دهه در این باشگاه به کار و فعالیت بپردازم.

من از حضور در این تیم احساس رضایت و خوشحالی دارم و حاضر نیستم شرایط فعلی خود را تغییر دهم. فکر می‌کنم در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ام و می‌توانم به آرامی خود را به یک پدیده نادر در این تیم تبدیل کنم.

واقعیت این است که بحث مالی این جریان برایم اهمیت ندارد. زیرا من هر زمان که اراده کنم می‌توانم درآمد بیشتری نسبت به‌آنچه در حال حاضر از طرق مختلف کسب می‌کنم، داشته باشم و بحث ورزشی این ماجرا برایم از اهمیت بسزایی برخوردار است. من جزو آن دسته از افرادی بودم که هر زمان اراده کردم به اهداف مورد نظرم دست یافته و موفق شدم. اما مسائل مربوط به داوران و قضاوت آنها در چارچوب رقابت‌های مختلف مانع بزرگی برای من در فصل اخیر بود. هرگز قصد بهانه‌جویی یا توجیه نتایج کسب‌شده تیم را ندارم ولی همه شاهد اتفاقاتی که برای رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل 2011 ـ 2010 افتاد دیدند که قضاوت داوران تاثیر کاملا مستقیم در نتایج کسب‌شده در تیم را داشت. هنوز اهداف بسیار زیادی درسر دارم که باید همه آنها تحقق یافته و به سرانجام برسد. ما باید برای کسب موفقیت در تیم تلاش کنیم زیرا یک مربی حرفه‌ای و بسیار قدرتمند داریم و مجموعه‌ای از بهترین‌های حاضر در دنیای فوتبال در این تیم حضور دارند بنابراین رسیدن به اهداف بلندی که در سر داریم دور از انتظار نیست و می‌توان به همه آنها دست یافت.

وی در رابطه با حضور خوزه مورینیو در نیمکت رئال و فعالیتش در این تیم افزود: او بهترین مربی حاضر در جهان است. او از استراتژی منحصر به فردی برخوردار است و بخوبی می‌داند که چه زمان و چگونه تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند.

با وجود مشکلات زیادی که در رابطه با عملکرد داوران در فصل اخیر داشتیم عملکرد مورینیو بسیار خوب و چشمگیر بود. خواسته او از بازیکنانش این است که نقاط ضعف خود را تقویت کرده و در جهت بهبود وضعیت فیزیکی و فنی حرکت کنند.

به نظر من مورینیو بهترین مربی حاضر در اروپاست و او توانایی‌های منحصر به فردش را در تیم‌های اروپایی مختلف بخوبی به معرض نمایش گذاشته و کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده است.

در مورد تعداد گل‌هایی که به طور کلی در تیم‌های مختلف به ثبت رسانده‌ام باید بگویم بالا‌بردن آمار گل‌هایم برایم مهم نیست. به طور کلی در حال حاضر حدود 54 گل زده‌ام، اما اعتراف می‌کنم حاضر بودم این عدد نصف بود و من می‌توانستم در پیراهن رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را تجربه کنم. از نقطه نظر فردی همیشه به دنبال بهتر و بهتر‌شدن هستم و برای حرفه‌ای‌تر‌شدن تلاش می‌کنم و فقط به دنبال بالا‌بردن آمار گل‌های به ثمر رسیده در رقابت‌های مختلف نبوده و نیستم.

رونالدو درخصوص رقابت تنگاتنگش با لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا گفت:‌ لیونل مسی یک فوتبالیست بسیار قدرتمند است و من به او علاقه زیادی دارم اما مقایسه من با مسی کار درستی نیست و نباید کریستیانو رونالدو را با لیونل مسی مقایسه کرد. من باید با توجه به توانایی‌هایم مقایسه شوم و عملکردم در رئال مادرید مورد قیاس قرار بگیرد.

اما نکته‌ای که باید اشاره‌ای به آن داشته باشم این است که برای من تحت هیچ شرایطی مهم نیست که مسی بهترین بازیکن جهان است. زیرا من شیوه خاص و منحصر به فرد خود را در مسابقات دارم و از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستم و از او تحت هیچ شرایطی نمی‌ترسم.

ما باید تیم بارسلونا را با وجود ستارگان بیشمارش شکست دهیم زیرا فقط از این طریق می‌توانیم به اهداف و برنامه‌های موردنظر خود در چارچوب رقابت‌های مختلف دست یابیم. باتوجه به تجربیات زیادی که در این فصل کسب کرده‌ایم اطمینان دارم که می‌توانیم این تیم را در فصل آینده شکست داده و بهتر از آنچه در گذشته‌ ظاهر شده‌ایم برای کسب موفقیت در مصاف با بارسلونا ظاهر شویم.

کالچو نیوز
مترجم: فرزانه آذرفام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها