اختلاف 2 قاچاقچی با مرگ پایان گرفت

مردی که در پی اختلاف حساب با دوست قاچاقچی‌اش، او را کشته بود و تحت تعقیب پلیس کرج قرار داشت، در یکی از محله‌های جنوبی این شهر دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته ماموران کلانتری 12 چمران هنگام گشتزنی در منطقه حصار کرج، جسد مردی جوان را در حاشیه خیابان پیدا کردند.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۷

به این ترتیب، با هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و با آغاز تحقیقات کارآگاهان جنایی معلوم شد مقتول یک قاچاقچی سابقه‌دار بوده و چندی پیش از زندان آزاد شده است.با مشخص شدن هویت مقتول، کارآگاهان جنایی که احتمال می‌دادند مرد قاچاقچی در پی یک انتقام‌گیری کشته شده است، تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.در ادامه 5 مرد که با مقتول آشنا بوده و به خانه‌اش رفت و آمد می‌کردند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.در تحقیق از این افراد معلوم شد، مقتول با یک قاچاقچی حرفه‌ای اختلاف مالی داشته است.به این ترتیب رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران قاچاقچی فراری را به اتهام قتل تحت تعقیب قرار دادند.جستجوها ادامه داشت تا این که متهم فراری روز گذشته در جنوب شهر کرج دستگیر شد.

سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در‌این‌باره گفت: در بازجویی از متهم به قتل معلوم شد، او با مرد قاچاقچی در ارتباط با فروش مواد مخدر اختلاف مالی داشته و به همین دلیل شب حادثه وی را به محل حادثه کشانده و با ضربه چاقو کشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها