شاخص مهم که باید بعد از ارسال ایمیل تبلیغاتی رصد کنید

بازاریابی با نامه‌های مجازی

تا 10 سال آینده هتل‌های جدیدی جایگزین هتل‌های امروزی خواهد شد

گردشگری به شیوه مدرن

ربات‌هایی که در قسمت پذیرش هتل‌ها آماده خوشامدگویی به مهمانان هستند، اتاق‌های هوشمندی که از خواسته‌ها و علایق مهمانان خود آگاه هستند و همچنین امکان ارسال نامه‌های پستی به شیوه‌ مجازی همه و همه از جمله عواملی هستند که دست به دست هم داده‌اند تا آینده سفر و گردشگری را تحت‌تاثیر خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۸۶۰۲۲

پیش‌بینی انجام شده براساس تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی ما انسان‌ها حاکی از آن است که پیشرفت‌های به دست آمده از گسترش فناوری‌های نوین در ابعاد مختلف زندگی نویدبخش آن خواهد بود که در آینده شاهد تغییرات شگرفی در چگونگی برنامه‌ریزی برای به سفر رفتن، رزرو هتل و همچنین گذراندن تعطیلات خود خواهیم بود. تا 10 سال آینده هتل‌های جدیدی جایگزین هتل‌های امروزی خواهند شد که همه آنها مجهز به اتاق‌هایی هوشمند هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق‌های هوشمند این است که براساس انتخاب و ترجیح افرادی که در این اتاق‌ها اقامت دارند میزان روشنایی و نور اتاق، رنگ آن و همچنین تهویه هوای آن قابل تغییر خواهد بود.

به این ترتیب براساس کد شخصی وارد شده با استفاده از گوشی‌های هوشمند یا یک شماره شناسایی اختصاصی همه چیز در اتاقی که از قبل رزرو کرده‌اید، پیش از ورود شما به هتل آماده خواهد بود و اگر در این رابطه هر سوالی داشته باشید ربات‌هایی که در محل پذیرش حضور دارند پاسخگوی شما خواهند بود.

شبکه‌های اینترنتی نیز از دیگر فناوری‌هایی هستند که می‌توانند نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کیفی سفر داشته باشند. اگر شما به آسانی به شبکه‌های اینترنتی دسترسی داشته باشید می‌توانید با ورود به سایت اختصاصی هتل‌ها علاوه بر تجربه گردشگری به شیوه مجازی و آشنایی با خدمات مختلف ارائه شده در این هتل‌ها پیش از سفر همه چیز را مهیا کنید و همچنین تجربیاتی که در طول مدت سفر کسب کرده‌اید را از این طریق به اشتراک گذارید تا دیگران نیز بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

این در حالی است که علاوه بر این افرادی که به تنهایی سفر می‌کنند نیز می‌توانند از طریق این شبکه‌های ارتباطی، گروه‌هایی را تشکیل دهند که علایق مشترکی دارند و به این ترتیب سفر را به صورت از پیش تعیین شده و گروهی تجربه کنند.

بدون تردید برخلاف این که روز گذشته اغلب افراد به شیوه سنتی سفر می‌کردند امروزه فناوری‌های نوین به ابزاری ضروری و لازم برای برنامه‌ریزی سفر تبدیل شده‌اند که می‌توانند همه امکانات لازم را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.

اگر دقت کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که مدتی قبل از آغاز تعطیلات عمومی حجم زیادی از آگهی‌های تبلیغات آژانس‌های مسافرتی در غالب پیامک به گوشی تلفن همراه شما ارسال می شود که می‌توان آن را نمونه بارزی از گسترش فناوری‌های نوین در ابعاد مختلف زندگی به شمار آورد که توانسته است با تغییرات قابل توجهی در شیوه برنامه‌ریزی افراد برای گذراندن ایام تعطیلات همراه باشد.

اگرچه علی‌رغم این که گسترش این فناوری‌ها توانسته است امکانات مناسبی را برای گسترش صنعت گردشگری فراهم کند برخلاف کشورهای اروپایی، ما ایرانی‌ها همچنان از جمله افرادی هستیم که برنامه‌ریزی برای سفر به عنوان یکی از ضروریات زندگی جایگاه خود را در زندگی، آن‌طور که باید نیافته است و این در حالی است که در اغلب کشورهای دنیا سفر یکی از ضروریات زندگی است تا جایی که در بسیاری از کشورهای اروپایی اختصاص دادن روزهایی از ماه برای سفر و دیدن کشورها و شهرهای دیگر به عنوان بخشی از برنامه زندگی آنها پذیرفته شده است.

منابع: خبرگزاری فرانسه
Luxuo.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها